Jullie hebben duidelijk nog nooit op een bootje gezeten met koninginnedag in Amsterdam... Met die dranghekken komt het allemaal wel goed hoor, ik denk trouwens dat de gemiddelde discotheek een hogere bezoekersdichtheid heeft van 2 personen per vierkant meter. Het gaat mij meer om het geluid..
Geluid op boot
Collapse
X
-
-
Jullie hebben duidelijk nog nooit op een bootje gezeten met koninginnedag in Amsterdam... Met die dranghekken komt het allemaal wel goed hoor, ik denk trouwens dat de gemiddelde discotheek een hogere bezoekersdichtheid heeft van 2 personen per vierkant meter. Het gaat mij meer om het geluid..
Klopt... Maar de meeste discotheken hebben niets te maken met drijfvermogen. en boten daarentegen wel
Comment
-
Ik zit regelmatig in de loveboat, wordt nog geregeld in de boot genomen, zie soms door de boten het water niet meer ( bomen, boten vs Alcons)
Maar wat ik wel weet is dat wij en gebruikersforum zijn, voor (semi) professionele gebruikers.
Er zijn een heleboel geluidssystemen die prima gaan functioneren opdeze platte schuit.
Het is maar de vraag of verhuurders happig zijn op het plaatsen van en dergelijke set onder deze gebruikscondities.
Wat ik verder 100% zeker weet is dat de adviezen die hier gegeven worden met de beste intenties worden gegeven.
Bij de 2 personen per vierkante meter zit een stevige PA, mixertje, dj tools nog niet verwerkt.
Vriendelijk verzoek deze specifieke situatie even neer te leggen bij een paar PA verhuurders waar je graag zaken mee doet.
Dit onderwerp wordt weer zinvol wanneer de terugkoppeling over de gemaakte keuzes en de ervaringen met die set worden geplaatst. Heb je moi mazzel dat 1 mei Hemelvaartsdag is, heb je prima de tijd voor deze terugkoppeling.Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Comment