Dynacord XA2600/PM2600 ervaringen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • musicman
    • Sep 2003
    • 97

Dynacord XA2600/PM2600 ervaringen

Wie kan mij wat meer vertellen over de XA2600 of de PM2600 4 kanaals eindversterkers van Dynacord? Op de website van Dynacord stond dat deze versterkers zijn gebaseerd op de L-serie van Dynacord. Echter op deze site vond ik ergens dat ze zijn gebaseerd op de S-serie van Dynacord, die ik toch beduidend minder vind dan de L-serie. Heeft iemand ervaring met deze eindtrappen? Hoe klinken ze?
  • musicman
    • Sep 2003
    • 97

Niemand?

Comment

• SpaceyDeeJ
      • Sep 2001
      • 876

Mmmm,

ken zowel de S als de L serie, maar ik kan niets negatiefs verzinnen aan de S serie....

Dus als dat een voorloper is van de gevraagde versterkers, mmm zou het misschien alleen maar beter kunnen zijn ?

cheers,

DeeJ

zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel groot

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Hallo,

We hebben ze hier ook gehad achter de XA setjes van dynacord, moet zeggen, nooit problemen mee gehad. En speeld als een dijk......

Ook hier nix negatiefs!
        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• musicman
          • Sep 2003
          • 97

Ok, dus ik kan hem gerust kopen! Ik zit namelijk te twijfelen tussen het volgende: Of een XA2600 met losse mixer in 1 case, of de Yamaha P4500 tesamen met de EV ACone crossover met een flinke powermixer in 1 case. In dit laatste geval hoef ik alleen nog maar een leuke powermixer aan te schaffen. Wat kan ik het beste doen?

Comment

• Rieske
            • Aug 2002
            • 544

Ik weet niet wat je er op aan wil gaan sluiten maar deze processorversterkers zijn specifiek bedoeld voor gebruik met de Dynacord XA of Powermax serie's. Het verschil tussen de de PM 2600 en de Xa 2600 is dat de eerste de crossoverfrequenties op de Powermaxserie is afgesteld. Het lijkt me daarom niet verstandig om er een "vreemd" merk op aan te sluiten simpelweg omdat je dus de kantelfrequenties niet kunt afstellen. Laat je door je dealer dus even goed informeren.
            Zelf gebruik ik de Xa 2600 in combinatie met de Xa-5 set. Maar waarschijnlijk komt er dit jaar de nieuwe Xa-2 bij.
            Life is what you make it

Comment

• musicman
              • Sep 2003
              • 97

Hmmm Dynacord vertelde dat een van die 2 ook in staat zou moeten zijn om speakers van andere merken prima aan te kunnen sturen (weet zo ff 123 niet om welk type het ging, ik dacht de XA2600). Toen ik vanochtend op de site keek, stond er precies een verhaal zoals Rieske hierboven verteld. Jammer dus, geen PM2600 of XA2600 aangezien ik geen PowerMax of XA set heb. Dat word dus een powermixer. Iemand ervaring met Allen en Heath powermixers?

Comment

Working...