Nee hoor, er is ook een update voor de Denon 4000:
probleem met de denon dn-4000
Collapse
X
-
Ik heb de denon elk weekend voor me staan maar puur als backup, ik draai gewoon lekker met de 800ers van pioneer, zijn wat langzamer maar draait wel 10x beter. Om maar niet te spreken over de mp3 optie op de denon, leuk als je een cd hebt met 10 mp3 nummers, ga je er meer gebruiken is het een hele uitdaging om de cue te zetten en als je idd met de pitch gaat werken mag je van geluk spreken als je het hele nummer kunt uitdraaien zonder een crash.
Nee niet echt mijn ding de 4000.
groet,
ERCComment
-
Denon 4000
hallo,
Wij al drive-in show hebben ook een denon 4000, het aparaat werkt goed alleen gebrande cd's heeft hij inderdaad nog problemen mee. Nu had ik mijn dealer gebeld en die zegt dat je op http://www.denondj.com/ kun je nieuwe update's krijgen voor de cd-speler. en ja het werk goed. wij hebben er geen last van en verder werkt hij wel super.
Met vriendelijke groeten, StephanLast edited by moderator; 13-01-06, 12:17.Comment
-
Ik draai zeer regelmatig met de denon dn d4000 (paar x per weekend) en nog nooit problemen gehad dat hij mijn gebrande cd's niet las.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
Ook zelfde hier met dn4000 vaak problemen dat hij titels en tijd wel leest maar als je nummer instart de tijd verdwijnt.. De balletjes (tijdlijn) blijft echt wel knipperen dus kun je enigsinds inschatten hoelang het nog duurt.
Ben er wel achter gekomen dat door id tags van je mp3 netjes op te schonenen mp3's cd's sneller in gebruik worden! Ook op lagere snelheid branden deed goed. Ook de functie van het opslaan van cd gegevens (max 10 ofzo)(voor ons voldoende) bevordert de snelheid van het lezen van cd!
Net trouwens geprobeert de update te downloaden maar m'n mail adres is not valid :S! meer mensen daar tegen aangelopen?Comment
-
Ja had ik ook in het begin, mijn email adres was ook niet geldig volgens Denon. Ik heb de laatste update op cd gebrand, kan hem wel een keer branden voor je.
Inderdaad die ID3V tags, tags als Katie_Melua_-_Nine_Million_Bycicles_-_Downloaded_At_www.mp3explosion.com doen het minder goed als Dire Straits - Walk Of Life.
Dat probleem met die tijd heb ik ook, heb daar nog geen oplossing voor gevonden.
Die laatste update haalt een heleboel problemen weg, zo sloegen cd's van mij over, mp3 cd's speelden met kuren of niet, etc. Na het installeren van de update waren deze problemen weg en is het een oerdegelijke, betrouwbare speler geworden.Comment
-
Wij gebruiken voor onze drive-inn de DN-4500, veel beter dan de 4000.
Tot hier toe nog geen problemen mee gehad.
Heb ook al een paar keer met verschillende 4000's gewerkt (ook copy's) maar geen enkel probleem ondervonden.Grtz
X-Plosion Events
DJ's - Parties - KaraokéComment
-
Denon DN-4000
Ik heb wel problemen gehad met het inlezen van cd's (soms erg traag)
+ selecteren van nummer en vervolgens toch weer op track 1 schieten.
Ik heb het probleem opgelost door een DN-4500 aan te schaffen
deze werkt perfect en heeft deze problemen niet meer.
Heeft ook als extra een BPM counter.Comment
Comment