probleem met de denon dn-4000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djmv40
    • Feb 2003
    • 20

probleem met de denon dn-4000

wie heeft er ook het probleem dat de denon dn 4000 gebrande cd's niet goed leest en dat de cd blijft hangen als je de pitch omhoog zet.
    (18 liedje gedownload op een tdk cd gebrand en op een morr en de speler kan ze niet goed afspelen. Na een paar sec loopt ie gewoon vast ) ik heb dit al op 2 verschillende denon's dn 4000 gehad
    met andere type's van denon geen last van gehad

heeft iemand dit probleem ook of een oplossing????

greezzzz marcel V
  • Poelmans
    • Feb 2004
    • 806

kheb een denon 4000 nooit moeilijk weten doen op gekopiëerde CDs... SABAM, en BUMA WEL!!!!!! Kopieren mag niet, en als je professioneel met geluid te maken hebt moet je zeker beseffen welke schade je hier mee aanricht.

Nu veronderstellend dat je eigen nummers op CD aant branden bent: Brand je volgens de Red Book standaard? spelen je CDs ergens anders wel? Is de lens van de DN4000 niet aan schoonmaken toe?

Comment

• djmv40
      • Feb 2003
      • 20

mijn cd's spelen ergens anders wel ( ook andere type van denon) die dn 4000 waar ik gister mee draaide was nieuw dus neem aan dat ie nog schoon is
      orginele cd's pakt ie goed (wat bedoel je met red book)?

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Moet zeggen dat mijn Denon Dn D4000 over het algemeen vrijwel alle cd's leest, enkel heeft hij af en toe wel wat moeite bij oude gekopieerde CD's.

Comment

• Masterboy
          • Jul 2004
          • 51

Neem maar eens een ander merk van cd dan TDK, want ik heb met TDK's ook al last gehad op mijn DN-D9000.

Comment

• djmv40
            • Feb 2003
            • 20

ik heb nieuwe cd's gebrand tdk morr en imation traxdata maakt nie uit pakt ze geen van alle alleen als ik een copy maak van een orginele cd dan werkt de denon dn-4000 wel goed
            (dit is het probleem alleen met deze denon maar denon kent het probleem zelf niet zeggen ze al een X maal gemaild)
            ligt het aan de lens ofzo dat ie niet om de juiste hoogte hangt of is er een update voor die denon zodat ie ze wel kan lezen ofzo???)

groeten marcel

Comment

• Poelmans
              • Feb 2004
              • 806

met 'red book' bedoel ik de standaard van de data-indeling van audio CDs...

Finalize je zelf samengestelde CDs meteen? Probeer eens disc-at-once ipv track-at-once... Een ander brand-programma? (welk gebruik je nu?)

Volgens mij ligt het er ergens aan dat je brandprogramma bij zelf samengestelde CDs die standaard niet volgt. Exacte kopies van een CD werken volgens jou wel perfect, dus...

Comment

• Freaky Spike
                • Oct 2004
                • 34

ff off topic:

Stel je zit met een verhuur firma van 2 Dj's en je moet beide gaan draaien ergens op een feest, maar je nemen normaal altijd dezelfde Cd's mee. IS het toegstaan dat een van beide gekopierde cd's meeneemt van die cd's waar je normaal allebei mee werkt.

Gewoon ff nieuwsgierig...

Groet
                Niels
                Niels

Comment

• Poelmans
                  • Feb 2004
                  • 806

neen

er zijn zo al meerdere mensen tegen de lamp gelopen.

Sommige uitbaters van cafe'ketens' denken ook zo: ze zijn ooit met 1 cafe begonnen, hebben daar de nodige CDs om voor muziek te zorgen, kopen een andere cafe op, of openen er nog een, en gaan daar met kopies muziek draaien. Dat pakt dus niet...

Comment

• LodeS
                    • Jan 2005
                    • 45

De denon d4000 heb ik al vaker van mensen gehoord dat ze problemen hebben met gebrande cds, maar dit is volgens mij een kwaal van de eerste serie. Want die die nu nieuw worden geleverd hebben vrijwel geen problemen. Hij is overigens ook erg langzaam met mp3's (ook legale ) lezen.

@Freaky Spike
                    Dat is dan nog steeds wettelijk niet toegestaan. En als je jezelf echt dj wil noemen is bij mij altijd wel een criterium dat je je eigen cd's hebt.

Lode

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

citaat:18 liedje gedownload op een tdk cd gebrand
                      Uiteraard ga ik er als pro vanuit dat je 18 downloads hebt gekocht á 99 eurie cent per track. Deze zijn vaak beveiligd en kunnen dus problemen tijdens of na het branden geven.

Heb je ook problemen als je een eigen CD eerst naar de pc ript als MP3 en dan een paar van die tracks brand op een CD?
                      Als je dan geen problemen hebt denk ik dat je het bij de DRM troep moet zoeken namelijk.

Comment

• Freaky Spike
                        • Oct 2004
                        • 34

Dank,

was gewoon even nieuwsgierig hoe het met de wet nu zit,
                        Ik heb zelf enkele gekopieërde cd's, maar die zijn gemaakt van originele die ik zelf heb.
                        Niels

Comment

• ralph
                          Banned
                          • Aug 2000
                          • 2649

laten we nu dan maar weer on-topic verder gaan....

Comment

• Prins
                            • Apr 2003
                            • 98

citaate denon d4000 heb ik al vaker van mensen gehoord dat ze problemen hebben met gebrande cds, maar dit is volgens mij een kwaal van de eerste serie. Want die die nu nieuw worden geleverd hebben vrijwel geen problemen.
                            Ik heb nu een Denon 2000F MK3. Heb hier nooit problemen mee gehad, pakt alles. Zit er aan te denken ook een Denon 4000 te kopen, maar nu ik deze klachten hoor, wordt de meerwaarde van de 4000 tov de 2000 al minder. Wanneer ik de 4000 bestel, weet ik natuurlijk niet of ik een nieuw model krijg. Kun je de software versie evt updaten bij een oud model en hoe werkt dat?

Comment

• LodeS
                              • Jan 2005
                              • 45

Volgens mij is software update alleen bij de dn-d9000 mogelijk.

Comment

Working...