Pioneer CDJ 200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Roland
    • Jan 2001
    • 480

Ik zie heir dat mensen gaan voor uiterlijk,

Wat boeit het uiterlijk van een cd-speler, je moet er fatsoenlijk en makkelijk mee kunnen werken. investeer liever tijd aan het uitrichten van je licht en je geluid. Zeker wel 2 mooie cd-spelers en dan vevolgens geen afgerokt disco meubel met witte en oranje kabels.
    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• Drive inn tnt
      • Sep 2003
      • 1082

citaat:Geplaatst door Roland

Ik zie heir dat mensen gaan voor uiterlijk,

Wat boeit het uiterlijk van een cd-speler, je moet er fatsoenlijk en makkelijk mee kunnen werken. investeer liever tijd aan het uitrichten van je licht en je geluid. Zeker wel 2 mooie cd-spelers en dan vevolgens geen afgerokt disco meubel met witte en oranje kabels.
      Helemaal mee eens. Het lijken wel een stelletje h*mo's
      Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Het lijken wel een stelletje h*mo's
        Mag ik vragen waar dat op slaat?

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

citaat:Geplaatst door Dj Mark

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt

Het lijken wel een stelletje h*mo's
          Mag ik vragen waar dat op slaat?
          Geintje natuurlijk[:0]
          Een goeie speler afkraken omdat er biervlekken opblijven zitten vind ik een beetje raar.
          Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Mark-LED
            • May 2004
            • 822

Ik kraak hem niet af, ik geef alleen mijn mening. Tuurlijk is het een leuk ding, maar mijn voorkeur ligt gewoon bij minimaal de 800. Dat ik thuis 2 100's heb, is omdat ik niet meer nodig heb voor thuis. Simpelweg m'n draaikunsten bijschaven, nieuwe mixen ontdekken en dat kan ik prima op m'n 100's. Voor on-the-road klussen heb ik liever de 800 of 1000, omdat ik daar weer mee kan loopen en scratchen.

Biervlekken zijn toch echt m'n eigen schuld en dat is geen punt om de speler op af te kraken, maar dat zie je mij ook nergens zeggen. Je ziet me hooguit zeggen dat de jog erg plastic aanvoelt en dat biervlekken erop blijven na een avond zuipen + draaien.

Comment

Working...