Pioneer CDJ 200

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

CDJ 200 komt in vervanging voor de "oude" CDJ 500s.

Comment

• Roland
      • Jan 2001
      • 480

citaat:Geplaatst door Max

In maart is het dan zover, de opvolger van de welbekende CDJ 100 komt op de markt; de Pioneer CDJ 200

Prijs helaas nog niet bekend.

Sorry was een beetje uitgegaan van het bovenstaande.
      Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• Joopknoop
        • Dec 2004
        • 78

To msss. Laat dat a4tje met liedjes maar thuis. Daarvoor bestaat natuurlijk cd-text op het display van de speler. Zit een text mode op

Als hij die prijs krijgt die genoemd word zal ik hem ook zeker niet kopen. Kan je nog beter voor die Denon gaan. Heb je de scratch en de mp3 voor een lagere prijs. Verder moet ik zeggen dat ik hem er wel mooi uit vind zien. Kan zo naast moderne keukenapparatuur staan[]. Vraag me alleen af hoe snel er op de draaischijf vette vingers staan.

Comment

• MSSS
          • Jul 2003
          • 365

2 joopknoop: Daar heb je gelijk in, alleen als jij een cd'tje vol hebt met mp3 dan blijf je aan het scrollen op een gegeven moment! Maar goed ieder zijn eigen mening.
          oleole ik heb EV :)

Comment

• Max
            • Feb 2003
            • 680

De genoemde prijs is inderdaad aan de hoge kant, dat is erg jammer van pioneer omdat ze hiermee erg zullen moeten gaan concurrenen met de Denon, hoewel ik de Pioneer toch een stuk mooier vindt, vindt ik hem het prijs verschil niet waard.

Comment

• marcel
              • Aug 2000
              • 163

Iemand hier al eens met die denon dn-s1000 gewerkt? Ziet er veelbelovend uit, zeker gezien de prijs.

Marcel
              You don't need eyes to see, you need vision.

Comment

• Max
                • Feb 2003
                • 680

citaat:Geplaatst door marcel

Iemand hier al eens met die denon dn-s1000 gewerkt? Ziet er veelbelovend uit, zeker gezien de prijs.
                Op het forum van de Concurent is dit spelertje al veel vuldig besproken, daar las ik dat de Jog wheel erg budget aanvoeld, dus eerst indrukken en dan pas "scratchen", maar ach, wat wil je ook voor dat geld.

Comment

• DJ Inspiration
                  • Aug 2004
                  • 7

Dit ziet er zeer leuk uit.
                  Het enige mankement volgens sommige DJ's die ik kende met een CDJ-100 was dat er geen loop op zat. Nou, daar hebben de pioneer makers dus aan gedacht en dit is nu de CDJ-200 geworden. Hij ziet er vet uit en ik denk dat dit DE ideale vervanger is voor de 100 voor mensen die scratch en dergelijke niet gebruiken.

Grtz,
                  DJ Inspiration.
                  Let\'s Play The Music!

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Ben al een tijdje aan het kijken voor nieuwe pio's. Mijn vertrouwde cdj500's schieten nu echt te kort.
                    Mijn oog is gevallen op de CDJ200. Hij is nu een aantal maandjes op de markt. Wat is jullie ervaring? Heb wel al een review gelezen waar ze erg te spreken waren. Kom maar op.
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Mark-LED
                      • May 2004
                      • 822

Goed, heb 'm naast een cdj800 van Pioneer in een case zitten en gebruik 'm regelmatig.

Toen ik hem voor het eerst zag was m'n reactie niet zo positief, vond het niet echt een verbetering qua uiterlijk. Op plaatjes zag ie er gaver uit. Meteen maar even een dansavond mee gedraaid, en dat ging wel. Ik mis de scratch niet zo zeer, omdat ik een 800 ernaast heb, en om een plaat stil te leggen gebruik ik desnoods het zip effect wel.

Shockproof, is ie zeker, heb hem die avond echt misbruikt (indraaien noemen ze dat) maar hij gaf geen krimp. Niks overgeslagen, en zelfs cd's die op de 800 haperen, speelt de 200 goed af (zijn gelijktijdig gekocht, dus niks loopwerk oid).

MP3 functie, 't zal allemaal wel, ik speel geen mp3's met een cd speler, heb ik software voor.

Loop, ja is zeker een verbetering, werkt lekker en die beatkeeper is nooit mis!

Jog, tja het voelt allemaal wel heel plastic aan, dus vetvlekken heb je niet echt, wel veel biervlekken op de jog (flesjes zijn nou eenmaal niet droog mits goed gekoeld).

Tja gek veel zit er niet op, het is dus gewoon dé basic speler vind ik, en de enige verbetering van de 200 is de loop functie naar mijn mening. Om heel eerlijk te zijn, heb ik liever 2 800's in m'n case dan 2 200's, maar dat is mijn persoonlijke mening, afgaande op functies en uiterlijk.

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Goed, heb 'm naast een cdj800 van Pioneer in een case zitten en gebruik 'm regelmatig.

Toen ik hem voor het eerst zag was m'n reactie niet zo positief, vond het niet echt een verbetering qua uiterlijk. Op plaatjes zag ie er gaver uit. Meteen maar even een dansavond mee gedraaid, en dat ging wel. Ik mis de scratch niet zo zeer, omdat ik een 800 ernaast heb, en om een plaat stil te leggen gebruik ik desnoods het zip effect wel.

Shockproof, is ie zeker, heb hem die avond echt misbruikt (indraaien noemen ze dat) maar hij gaf geen krimp. Niks overgeslagen, en zelfs cd's die op de 800 haperen, speelt de 200 goed af (zijn gelijktijdig gekocht, dus niks loopwerk oid).

MP3 functie, 't zal allemaal wel, ik speel geen mp3's met een cd speler, heb ik software voor.

Loop, ja is zeker een verbetering, werkt lekker en die beatkeeper is nooit mis!

Jog, tja het voelt allemaal wel heel plastic aan, dus vetvlekken heb je niet echt, wel veel biervlekken op de jog (flesjes zijn nou eenmaal niet droog mits goed gekoeld).

Tja gek veel zit er niet op, het is dus gewoon dé basic speler vind ik, en de enige verbetering van de 200 is de loop functie naar mijn mening. Om heel eerlijk te zijn, heb ik liever 2 800's in m'n case dan 2 200's, maar dat is mijn persoonlijke mening, afgaande op functies en uiterlijk.
                        De 200 is niet te vergelijken met de 800.
                        De 200 is echt de nieuwe basic van pioneer.
                        Hij moet het gat op gaan vullen tussen de oude (100, 500) en de 800.
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Ik heb hier thuis 2 100's, dus ook daar kan ik hem mee vergelijken.

De enige verbetering van de 200 t.o.v. de 100 is de loop functie en de beatkeeper. Voor de rest vind ik het niet echt een verbetering, zeker niet als je kijkt naar de prijs.

Comment

• RL sound
                            • Jan 2003
                            • 156

Bier vlekken DJ Mark, drink jij bier boven je apparatuur?
                            Groeten: RL <i>sound</i>

Comment

• Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

Vocht van de zijkant v/h glas/flesje doelde ik meer op, die maken je vingers vochtig en die smeer je dus automatisch af aan de jog.

Drinken boven de gear doe ik niet, van andere dj's wil ik het ook niet hebben.

Comment

• Drive inn tnt
                                • Sep 2003
                                • 1082

citaat:Geplaatst door Dj Mark

Vocht van de zijkant v/h glas/flesje doelde ik meer op, die maken je vingers vochtig en die smeer je dus automatisch af aan de jog.

Drinken boven de gear doe ik niet, van andere dj's wil ik het ook niet hebben.
                                Uitkijken dus.

Heeft nie zoveel met de kwaliteit va nde speler te maken
                                Vette boksuh meneer

Comment

Working...