J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 15 Eerste 1 2 3 4 5 6 12 ... Laatste

Standaard

Zo ver dat het bij mij bekendt is Zerro 88 zeker geen B merk.
    Ja Ja

Ingeschreven
    Mar 2004

Standaard

Hallo,

Ik heb een complete drive-in gezien voor 2000 euro, maar nou ben ik net een beetje begonnen in die handel en ik weet dus niet of die spullen dat waard zijn. Hieronder een beschrijving...

Complete dj-set bestaande uit:
    2 Speakers A.D.J.
    2 Nieuwe cd spelers Skytec
    1 Dubbele cd speler D.A.P.
    1 Mengpaneel D.A.P.
    1 Versterker Stageline 500watt
    1 Draadloze microfoon nady
    Complete lichtshow(Parre, spots, stroboscoop enz.)incl. statieven met ophangsysteem.
    Geheel wordt verkocht incl. dj meubel en opbergkist voor cd's, lichtshow en bekabeling.

Graag een reactie van een kenner..

Bedankt alvast,

Gr Wilard

Standaard

[8)]
    Ik ga al wat jaartjes mee en ik zou het volgende adviseren:
    Koop telkens een onderdeel voor je drive in, zo heb ik het ook gedaan. Bijvoorbeeld CDJ 100 s van Pioneer zijn niet te dure en toch goede cd spelers. Voor het geluid (vooral kleine zaaltjes) heb ik (nog steeds, maar ik ga andere kopen) behringer 300S aktieve luidsprekers. Ze klinken wat scherp, maar voor dit geld (plm 400 euri per stuk incl. 2 eindtrappen) heb ik nog geen beter alternatief gezien...
    Een mushroom van showtec heb je voor een paar tientjes en het lijkt al meteen heel wat.
    Ga vooral voor je platen/cd's: dát is de beste investering.

Standaard

citaat:Geplaatst door DJ Hitmeester Fons
    CDJ 100 s van Pioneer zijn niet te dure en toch goede cd spelers.
    Het nadeel van Pioneer vind ik dat ze een rotcue hebben. Als je dan toch zo'n soort ding wil, kun je in mijn opzicht beter Gemini nemen. De kwaliteit is iets minder, maar toch weinig aan op te merken. Gemini kost bovendien aanzienlijk minder, en dat is één van de belangrijkste factoren van beginners.

Forum Rechten