J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 6 1 2 3 4 5 ... Laatste

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard Goedkopere DI boxen

Ik wil voor ons jeugdhuis een paar goedkope 2 kanaals DI boxen aanschaffen.
    Zijn ART Dualxdirect actieve DI boxen een redelijk alternatief voor DAP en Behringer?

Standaard

Ik heb zelf wel goede ervaring met Palmers. Bv. de Pan04. DAP en Behringer vertrouw ik niet meer, ik heb al meerdere keren een DI moeten vervangen midden in een show. ART heb ik geen ervaring mee, maar ik heb ook nog nooit mensen erover horen klagen.
    Laatst gewijzigd door peterwagner; 21-05-13 om 10:01.

Standaard

Hier heb ik er een stel van, doen het al jaren prima en kosten geen drol.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MusicXtra Bekijk Posts
    Hier heb ik er een stel van, doen het al jaren prima en kosten geen drol.
    Als ze net ze stevig zijn als de oude Monacors, dan zijn die inderdaad ook een goede optie.

Standaard

Die Stageline DI's zijn idd onverwoestbaar. Doen het altijd. Heb er ook een paar al ruim 10 jaar.
    Heerlijk die stilte

Standaard

Heb er zelf een stuk of 3 van deze.
    Prima DI's, nog geen enkel probleem mee gehad. De klank is niet als een Radial, maar wat wil je voor die prijs.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Standaard

De nieuwe stagebug van Radial is ook redelijk aantrekkelijk geprijsd anders

Standaard

@rene
    Wel eens een toetsenist gehad die tijdens het spelen per ongeluk met zijn voet tegen de DI kwam?
    Gaf bij die samsom direct storingen/gekraak en ellende (meerdere gehad en allemaal dit probleem)

Die van Monacor/Stageline leveren hier goede dienst in het budgetsegment.
    Daarnaast erg tevreden over Klark DN100 maar die zijn niet zo budgetvriendelijk

Ingeschreven
    Jun 2012

Standaard

ik heb zowel de stage line als de Samson di boxen en hoe langer ik er over denk hoe langer ik de stageline gewoon makkelijker vind.
    Die is gewoon passief en is niet afhankelijk van de tafel... ik zelf gebruik ze zelfs om mijn tafel door te prikken naar de installatie van de kroeg waar we staan.. Dan heb je in ieder geval nooit brom, en je kunt het simpel op een mic kanaaltje prikken op de installatie van de kroeg.

Heb je geen stereo geluid, maar dat laatste is niet erg om dat het kroegje nog gewoon mono is uitgevoerd.
    En vaak staan wij op het terras bij goed weer, en is er in de kroeg geen donder te doen en is het meer ter achtergrond.

Ik zou voor die stageline gaan.. puur omdat aan de samson al veel gemakkelijker wat ingedrukt kan worden en dat heb je op die stageline weer niet omdat het schuifjes zijn....Ik vind deze het meest handig, en prijstechnisch misschien helemaal ideaal en perfect.... Maar das een keuze.
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Forum Rechten