Beste
Het gaat om een amateur koor van ong. 15 personen, optredens in bejaardentehuizen etc.. Er waren klachten dat de mensen achterin het...
Search Result
Collapse
76 results in 0.0019 seconds.
Keywords
Members
Labels
-
Aanluiten stereo microfoon met 5 polige xlr
-
dB meter/geluidsmeter, wettelijke norm/plicht
Ik ging er van uit dat je in Belgiƫ als geluidsfirma dus zo'n dB meter nodig had met IEC normen en keuringscertificaten, e.d. Nu komt er afgelopen weekend... -
eenvoudige mengpaneel voor kerk
Hallo,
Ik ben op zoek naar een eenvoudig te bedienen mengpaneel voor in de kerk. Op zich is dat makkelijk te vinden ware het niet dat ik... -
mishatacke started a topic Advies gevraagd: tweedehands PA-systeem voor in studentenhuis, budget 250 euroin LIVE FORUMAdvies gevraagd: tweedehands PA-systeem voor in studentenhuis, budget 250 euro
Hoi,
Voor ons studentenhuis zijn wij op zoek naar een PA-systeem. Er worden vaak feesten gegeven en tot dusver huurden we speakers van de...Last edited by mishatacke; 05-07-17, 18:52. -
Geluidsgolven laatste gesprek
Hallo iedereen,
Ik zoek een beetje hulp en ik hoop dat hier te vinden.
Mijn moeder is vorig jaar plotseling overleden.
... -
Beamz MHL-74 pan probleem
Hallo allemaal,
Ik heb 4 Beamz MHL-74 kopjes (waarschijnlijk mk2 versie, weet het niet zeker) waarvan 1 een pan probleem heeft. Als ik een... -
A&H welke ?
Hallo medeleden, ben nieuw hier. Hier terechtgekomen tijdens zoektocht naar informatie... ben hier wel even zoet me dunkt...
In mijn queeste naar... -
pok over FOH
Vorige week een raar fenomeen bij het mixen van een bandje.
Had een snaremic Beyerdynamic TG D57c aangesloten.
Bij het inschakelen van de... -
Signaal overstuurd
Hallo allen,
Het volgende, wij bezitten sinds kort een Behringer ddx3216 digitale mengtafel deze gebruiken wij als in ear monitortafel op...Last edited by GGHuiskamp; 23-05-17, 15:12. -
Telex BTR700 BTR800 frequenties
vraag:
de Telex draadloze intercom sets (zoals je die veel tegenkomt in theaters) zit standaard op frequenties die in de knel kunnen komen... -
Storing in installatiedimmer
Vandaag voor de 6de keer in de afgelopen jaren een lichtshowtje opgebouwd op een locatie waar al 10x 1KW aan frontlicht aanwezig is.
Die frontlampjes... -
Flightcase maatvoering
Goedendag,
IK ben een flightcase aan het voorzien van rackprofielen maar de case is binnenwerks 14.2mm hoog en dat komt overeen met 3.2HE... -
overspraak in mengtafel
Hallo,
ik ben bezit van een Crest XR20 gekomen voor niet al te veel geld. Het enigste probleem is dat ik overspraak heb van kanaal 3 naar... -
Lasers
In de wet staat dat lasers van meer dan 30mw niet in bezit mogen zijn van burgers. (althans in Belgiƫ)
Hoe komt het dat in de meeste lasertoestellen...