Naar aanleiding van de BBT lijst (Best Beschikbare Techniek) heb ik een aantal ideeën betreffende Sub array's getest voor het echie zeg maar.
Dit...
Search Result
Collapse
250 results in 0.0029 seconds.
Keywords
Members
Labels
-
Iets met Subjes
-
Cameo HydraBeam vs Marslite versie
Hi, Ik ben quite new hier.. (alhoewel al een tijd geleden ingeschreven).. Hallo enzo dus!
Al vanaf mijn jeugd is er bij mij de interesse...Last edited by Singer-Spreekspoelmeester; 10-06-18, 12:26. -
Cardioïde headsets
Ik heb 6 headsets in gebruik (O.a. Samson SE50 en Beyerdynamic H36). Eigenlijk werk ik hier doorgaans zonder problemen mee echter heb ik binnenkort een...Last edited by Hitvision; 21-04-18, 20:53. -
Dalton demux24
Ik heb een Dalton 24 kanaal DMX 512 decoder.
Heeft iemand wellicht nog een manual?
Volgens mij is de fabrikant Light Technology Ltd in België...Last edited by speakertech; 18-04-18, 13:16. -
Klok X32 steeds weer op tijd zetten
Hallo lui, het is me eigenlijk nog maar pas opgevallen, de tijd op mijn X32 loopt steeds niet goed. Als ik de tijd bijstel gaat het goed, maar na uitschakelen... -
Dap X15-HL Opknappen en herladen.
Goeiemorgen!
Ik was opzoek naar een betaalbare upgrade voor mijn Vibe 18s subjes. Ze spelen prima, maar voor het mooi toch net even iets... -
Remplacement speakers Bose 901 serie 3
Beste leden,
Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat na het refoamen van de speakers deze ontzettend resoneren . De speakers klinken overbelast... -
IEM ambient mics: ducking of compressie?
Hey allen,
Ik was wat aan het bijlezen over ambient mics bij het in-ear verhaal. Wat overal wel terugkomt is dat het een goed idee is om... -
EQ advies gevraagd!
Even een mixvraagje:
Het gebeurt me nogal eens dat ik problemen heb om zowel onze zanger als ook dezangeres lekker verstaanbaar in de zaal... -
Dubbel audio out op PC
Vandaag moest ik bedrading herzien van een cafe installatie.
De muzieksoftware kan twee rooms afzonderlijk van muziek voorzien. Bij het terug aansluiten,... -
Compact Taperack Samenstellen.
Goedenavond iedereen,
Ik ben eigenlijk op zoek naar een compacte taperack die ik kan meenemen om evt in te kunnen prikken bij kroegen in... -
Rcf of jbl
Voor mijn drive in show en voor verhuur ben ik op zoek naar 2 nieuwe topkasten.
Nu ben ik aan het twijfelen welke ik zal aanschaffen. ... -
advies gewenst over IEM in verschillende live situaties
Hallo,
Nieuw op dit forum, dus ik kom maar gelijk met een voor mij/ons complexe materie.
Mijn excuses voor het lange verhaal.
...Last edited by Gitrauma; 21-11-17, 11:17.