Denon DN-500C Professionele CD en iPod speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • admin
    Administrator
    • Aug 2000
    • 1009

Denon DN-500C Professionele CD en iPod speler

De nieuwste telg uit de professionele CD-speler line van Denon is de DN-500C.
    Gemaakt met de betrouwbare hoogwaardige kwaliteit van Denon en aangevuld met hedendaagse wensen en technieken.

Vertrouwd maar toch modern!

Lees er alles over
    Al Bundy : If you want something fixed right, get an ugly guy to do it.
  • Stefan-w
    • May 2010
    • 92

Het verbaasd mij dat ze ervoor gekozen hebben om de "oude" Ipod aansluiting te gebruiken.
    Het grootste deel van de ipod bezitters zal weliswaar deze aansluiting hebben maar in de toekomst worden alle iPods voorzien van de nieuwe. Als Denon dan met een nieuw innoverend product wilt komen, lopen ze hierop al meteen achter!

Comment

• SPS
      • Mar 2004
      • 1662

Originally posted by Stefan-w
      Het verbaasd mij dat ze ervoor gekozen hebben om de "oude" Ipod aansluiting te gebruiken.
      Het grootste deel van de ipod bezitters zal weliswaar deze aansluiting hebben maar in de toekomst worden alle iPods voorzien van de nieuwe. Als Denon dan met een nieuw innoverend product wilt komen, lopen ze hierop al meteen achter!
      Aan de andere kant kun je zeggen: Als er een nieuwe aansluiting op zit zal 95% zeggen: hier kan ik dus niks mee.
      (En m'n ipod is pas 3/4 jaar oud en moet dus minstens nog 2 1/2 jaar mee.....!)
      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

Working...