Ok dan bij deze. Mijn technische kennis van wat licht betreft is zeer beperkt. tot mijn spijt. Is er misschien iemand die bereidt is hobbymatig samen met mij te werken hieraan. Uiteraard gaat alle credit naar degene die mij helpt. En als ik voor het publiek sta en mensen vragen erom zal zijn naam zeker genoemd worden!
Mocht dit nou niet kunnen. Zou iemand mij misschien wat meer kunnen vertellen over de werking van zo een LED systeem?
Dankjewel!
Mocht dit nou niet kunnen. Zou iemand mij misschien wat meer kunnen vertellen over de werking van zo een LED systeem?
Dankjewel!

want je kunt nu wel een hele spectaculaire techniek hebben, maar als je er dusdanig (weinig) kennis van hebt, dan is/wordt de act ook niet spectaculair, snap je, is niet aanvallend bedoeld, maar ik zou het simpel houden, zelfs wanneer je het simpel houdt, dan kan een act behoorlijk spectaculair zijn, dat filmpje wat ik poste, is met een laser, een paar spiegels en een paar fluoriserende (alsk het goed type) objecten gedaan. Het is gewoon buitengewoon goed uitgevoerd, vandaar dat zoiets spectaculair is.
Comment