theatherschool amsterdam

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainz
    • Sep 2009
    • 609

theatherschool amsterdam

Beste mede-forummers,

Ik zit nu in het examenjaar van het VWO en ik wil het liefst iets gaan doen in de branche waar mijn passie ligt, nu kom je daar zeer weinig in tegen (behalve op MBO niveau) en ik wil toch eigenlijk liever iets op HBO gaan doen.
    Nu ben ik na lang zoeken de opleiding "techniek en theater" tegengekomen op de theaterschool in Amsterdam.

Zijn er mensen op het forum die deze opleiding gedaan hebben (het zij voltooid en zij eerder afgebroken). Wat zijn jullie ervaringen/hoe kijken jullie hier op terug.

Vriendelijke groet,
    Bas.

p.s. tips als: je kan de management kant op heb ik niet nodig ik weet wat daarin de mogelijkheden zijn (hogere hotelschool/vrije tijds management etc.) maar dat heeft niet mijn voorkeur.
  • AJB
    • Jul 2003
    • 2289

Voor een goede keuze check de HKU. Inclusief master-programma.
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

Je bent niet de eerste met vragen over de opleiding. Hier alvast drie oudere topics (van meest recent naar minst):

Als je daarna nog vragen hebt.... Ik heb inmiddels ruime ervaring met de opleiding (alleen nog de scriptie afmaken).

Comment

Working...