Geluid 'gymzaaltheater'

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

True, maar met een line-array in deze zaal is dat dus ook als je midvoor zit, op de FOH ook.
    Idem bij een musical toen de zaal in de lengte gebruikt werd.
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• e-sonic
      • Aug 2004
      • 329

Vliegen ?

het vliegen is zeker aan te bevelen, maar ook afhankelijk van je kast, de genoemde EV (tegenwoordig Qrx) is 75x 50 graden, is bijna full-range, maar dan hangt er totaal 200 kilo op 5 meter, De kleinere kastjes vliegen beter, maar verliezen beneden de 1000 hz al snel richtwerking.

Laat je het dekkingsplan op het luistervlak ook uitwerken in de offerte, of ga je dat zelf berekenen?

groetjes e-sonic.
      Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

• renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

Originally posted by e-sonic
        Laat je het dekkingsplan op het luistervlak ook uitwerken in de offerte, of ga je dat zelf berekenen?
        Hehe... ik ben meer dan de trial & error, dat scheelt tijd :P

Op dit moment gaat mijn voorkeur uit naar de SR5 oplossing die in mijn ogen (en gezien mijn ervaringen met de zaal in kwestie) best wel prima gaat werken (en als je echt wilt gaan richten moet je toch line-array hebben, maar dat klinkt gewoon niet in die zaal).

De volgende stap lijkt mij nu voor de zekerheid de zaal eens nameten (ik ga er wel vanuit, maar wie zegt dat die zaal inderdaad aan de KVLO normen voldoet??), horen wat exact de bedoeling is, het dan bij Ampco eens doorbabbelen en een offerte laten maken.
        Ergo: voor het geluid (wat ook mijn 'expertise' is, om het zo even te noemen) komt het wel goed na de SR5 tip/ervaring van Hugo (THANKS!).

Nu het licht... heel ander verhaal weer :P

Comment

• e-sonic
          • Aug 2004
          • 329

trial error

Je hebt natuurlijk de vrijheid om een trial & error te proberen, mijn ervaring is dat zoiets alleen meer tijd kost.....

Als je in de situatie zit met meerdere aanbieders, en er is maar één die een ontwerp maakt met een dekkingsplan, dan hebben een paar aanbieders inderdaad veel meer tijd.......

Ik zal je niet bang maken, in deze zaal zal het met de SR5 wel lukken, ik heb een plotje gemaakt met de nieuwe EASE versie...
          Je zaal akoestiek als onbekende ga je als voorzorg nog meten, daar kan het ook niet misgaan, ook het publiek zal de akoestiek nog verbeteren, hoeveel mensen gaan er komen?

We zien graag de foto's op het productie forum.
          Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Comment

• renevanh
            • Oct 2004
            • 2371

Originally posted by e-sonic
            ook het publiek zal de akoestiek nog verbeteren, hoeveel mensen gaan er komen?
            500 man publiek.

We zien graag de foto's op het productie forum.
            Absoluut, maar dat zal even duren aangezien de productie pas halverwege maart is

Comment

Working...