Nieuw dimmerbay

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MEEO Licht en Geluid
    • Nov 2005
    • 950

TTL heb ik al overzien. Voor vaste installatie vind ik het echter niks, te groot.. Toch bedankt voor de suggestie
    MEEO Audio Licht Rigging,
    Mark van der Werff
    Groningen

Comment

• dicotm
      • Jun 2005
      • 23

Importeur van Electron is Sound and Light Import in de Meern,

Sound & Light Import
      Licht, het maakt altijd herrie!

Comment

• R. den Ridder
        • Sep 2000
        • 1500

Even de basisvraag: waarom vervangen?
        het is oud, dat is ontegenzeggelijk waar, maar Betapacks zijn ook zo ongeveer de meest foolproof dimmers die je kan hebben.
        Iets met never change a winning team ofzo..

misschien wijs om bij het budget rekening te houden met de restwaarde van die dingen, moet je toch echt nog wel 500 euro voor kunnen krijgen lijkt me.

Weet niet of je 2ehands aandurft? een grote verhuurder in rotterdam heeft nog een aantal memoracks in de verkoop geloof ik, al zullen die ook al wel buiten budget vallen.

Wat ik iig niet zou doen is vernieuwen om te vernieuwen. betapacks vervangen door showtec lijkt mij danig misinvesteren, zou ik er voor kiezen desnoods in fases alles te vervangen, voor het geld kun je best 24 echt goede kringen krijgen
        (nu niet meteen gaan roepen dat showtec ook echt goed is..dat zal best.. maar voor een theater wat 30 jaar met de vorige dimmers gedaan heeft lijkt het me niet tof om stel na 10 jaar al weer te moeten investeren.)

Comment

Working...