Nog een val in licht en geluid wereld(je)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • deurklink

Nog een val in licht en geluid wereld(je)

Schoonmaakster zakt door plafond
    Uitgegeven: 10 januari 2007 06:03
    HEERLEN - Een 30-jarige schoonmaakster maakte dinsdagmiddag rond 15.30 uur een val van twaalf meter toen ze in het Theater van Heerlen bij het poetsen door een plafond zakte.

De vrouw werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, maar verkeert inmiddels buiten levensgevaar. Dat maakte de gemeente Heerlen dinsdagavond bekend.

Inspectie
    De arbeidsinspectie en de politie stelden een onderzoek in, maar vonden op het eerste gezicht geen oorzaak voor de val. Het Theater van Heerlen wordt op dit moment verbouwd.
    Burgemeester en wethouders van Heerlen reageerden geschokt, maar wachten het officiële rapport van de arbeidsinspectie af en zullen dan waar nodig aanvullende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen, liet het college dinsdagavond weten.

Bron: nu.nl/algemeen | Schoonmaakster zakt door plafond
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Een beetje raar bericht vind ik dit wel,

en
    als er een kok de keuken in de hens laat vliegen waardoo er een bejaardentehuis affikt,
    is dat ook weer een symptoom van de vergrijzing?

Een schoonmaakster die valt in een theater?
    Stel er was een loodgieter bezig geweest met een gasleiding in een kamer van een hotel met congresfaciliteiten.....?
    En die blies een halve vleugel van dat hotel op....
    Is dat dan ook een ongeval in de L&G sector?

Ik vrees dat je het heel erge ongeluk van Arjen Moors hiermee wel flink aan inflatie onderhevig maakt.
    Niet dat het met die schoonmaakster niet erg is, maar schoonmaak-werk in het algemeen heeft natuurlijk geen bal met ons vak te maken.
    Want dan is elke "rook-machine-olie-vuller" ook een chemicus?
    En elke rigger een kraan machinst?
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• deurklink

Hmm ja je hebt een punt! Het verhaal verteld niet genoeg...

Comment

• Upgrading your system
        • May 2003
        • 1684

[quote=rinus bakker] als er een kok de keuken in de hens laat vliegen waardoor er een bejaardentehuis affikt,
        is dat ook weer een symptoom van de vergrijzing? [quote]

Nee rinus, eerder een oplossing ervoor.

Maar alle gekheid op een stokje, verder heb je gelijk, het is gebeurd in een theater, daar houdt het mee op.
        Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• TimW
          • Jun 2007
          • 20

Is wel een van de mooiere theaters waar ik ooit geweest ben en op het podium gestaan heb (koningin Elizabethzaal in Antwerpen is toch nog wat indrukwekkender...)
          Als er maar sfeer is

Comment

• Barthez
            • Dec 2003
            • 256

Heb je het nu echt over dezelfde koningin Elizabeth zaal in Antwerpen met die bruine zaal, een foyer waarin je je in een ziekenhuis waant, en een lift die beneden 4 cm te hoog- en boven 4 cm te laag stopt?? (tenzij je een bepaalde truc met één verdieping hoger of lager en een ram op de noodstop gebruikt.....) het zal wel aan mij liggen, maar mooi vind ik het daar niet...

.. het heeft wel iets, maar mooi? nee, sorry...
            Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

Ik geloof dat we dit topic beter kunnen stoppen...

Comment

• rinus bakker
                • Mar 2002
                • 5430

Einde dus.

Comment

Working...