dubbele cd- en mp3-speler

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Originally posted by @lex
    Ik heb een aantal Numark MPCD3's. Fijne players voor CD's en MP3's! Enige kleine nadeel is dat ze na plm 20 minuten in de stand-by modus gaan en hier pas na drie seconde uitkomen. Dus bij langere tijd stand-by even tussendoor op een knop drukken!
    Grote nadeel is dat dit type niet echt levensvatbaar is. Op school waren er een stuk of 10 van aangeschaft (zo niet, dan meer). Binnen een half jaar zijn ze praktisch allemaal weer teruggestuurd met defecten. Vandaar dat we nu de MP-102 hebben. Lijkt het niet alleen langer vol te houden, maar hij werkt ook nog stukkie fijner (knoppen zijn van een minder fisher-price gehalte en gebalanceerde uitgangen blijven een groot voordeel!)

Comment

• Erik steeman
      • Aug 2005
      • 45

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat twee enkele spelers waarschijnlijk een betere optie is.
      Nu is nog de vraag welk merk we voor moeten gaan. Ik heb de laatste dagen veel over Denon gehoord.
      Wie heeft ervaringen met een enkele cd-speler van Denon, die ook nog mp-3 kan lezen, auto-cue, single-play, schock-proof.
      Erik.

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Als je 2 losse wil zou ik gaan voor de inbouw van marantz. Zijn kwalitatief erg sterk en hebben voldoende mogelijkheden.
        Dubbel zou je kunnen kijken naar de dn-d4500 van denon. (Verbeterde mp3 functie)
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Numark MP-102 dus. Doet precies wat je wilt, is niet bijzonder, ook niet duur. Prima voor in theater.

Comment

• Dennis vd Dool
            • Jan 2007
            • 72

Marantz heeft ook een mooie de PMD 325.
            Alle mogelijkheden: single play, MP3, gebalanceerd uit, coax uit.
            Ben er zelf erg tevreden over!
            En dat nieuwe ding van Cortex?
            Is dat wat?

Comment

Working...