The Wiz Of Oz Beatrix theater Utrecht Bouw 2006

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jason_
    • Jun 2006
    • 98

Originally posted by tismarnix
    Ik ben laatst ook naar The Wiz geweest was erg onder de indruk vond het erg goed klinken!
    Vond ik ook !

Ben erg benieuwd wat er hing aan geluid,
    zag 3 line arrays hangen...
    maar wat het was.....?
    Einde bericht.

Comment

• Bert
      • Aug 2000
      • 155

Alcons.
      alcons audio - evolutionary audio solutions ®
      It\'s only Rock \'n\' Roll
      But I like it

Grtz,
      Bert.

Comment

• Jeroen Kiewiet
        • Dec 2006
        • 2

Pa The Wiz

Hi,

Het hoofd-Pa bestaat uit Alcons :
        3 maal 10 stuks LR16
        8 Alcons subs (type nr weet ik even niet)

Grt

JEroen

Comment

• MarkRombouts
          • Jan 2005
          • 1391

Afgelopen woensdag heb ik ook een bezoek gebracht aan the Wiz in Utrecht. Echt een top show, niet echt standaard musical, maar zeker zo leuk om mee te maken. Ook leuke actuele grappen erin verwerkt.

Mijn complimenten voor het licht en geluid, ik vond het echt een toffe show. Achteraf nog een rondleiding gehad van de lichtoperator die ik toevallig ken. Altijd leuk om zo'n grote show van achter de schermen ook eens te zien. Bleek dat ze nog wat storingen gehad hadden in één van de VLs, maar daar heb ik niet veel van gemerkt eigenlijk. Storingkje is ook niet zo gek, als je zo veel hebt hangen natuurlijk.

Wel een vraagje over de handhelds in de toegift. Klopt het dat deze worden doorgegeven tussen de zangers onderling ? Of heeft toch iedereen zijn eigen mic ? Ik dacht gezien te hebben dat ze werden doorgegeven, maar weet het niet geheel zeker. Is gewoon nieuwsgierigheid hoor, doet aan het geluid verder niets af in mijn ogen. Zou ook graag de reden weten als het het geval is, frequenties op ???

Comment

• JeroenVDV
            • Mar 2004
            • 963

Originally posted by MarkRombouts
            Achteraf nog een rondleiding gehad van de lichtoperator die ik toevallig ken.
            Welke? Lopen er meer rond..
            Creating shows beyond Imagination

Comment

• MarkRombouts
              • Jan 2005
              • 1391

Jan, komt uit dezelfde plaats als ik en we kennen elkaar dus al enige tijd.

Wel een volle boel achter het podium met al die decorstukken, past allemaal maar net. Ik had het daar eigenlijk wat ruimer verwacht eerlijk gezegd. Des te knapper dat het tijdens de show toch allemaal tijdig op de goede manier het podium op komt zou ik zeggen.

Comment

• JeroenVDV
                • Mar 2004
                • 963

Originally posted by MarkRombouts
                Wel een volle boel achter het podium met al die decorstukken, past allemaal maar net. Ik had het daar eigenlijk wat ruimer verwacht eerlijk gezegd. Des te knapper dat het tijdens de show toch allemaal tijdig op de goede manier het podium op komt zou ik zeggen.
                Ja, viel mij ook op. Best krappe boel, en toch hele strakke changementen. Tja, goeie decor-boys dus
                Creating shows beyond Imagination

Comment

Working...