BOUW foto's CABARET (joop van den ende producties)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • btvmaarten
    • Jun 2004
    • 56

BOUW foto's CABARET (joop van den ende producties)

op dit moment werk ik mee aan de show cabaret in Carre hier zijn wat bouw foto's....

groetjes maarten
    zie foto's onder deze link: http://www.btvmaarten.mijnalbums.nl
    Wat klinkt daar als een nachtegaaltje, EV EV EV
  • SjoerdOptLand
    • Jul 2003
    • 261

Ben recentelijk naar de voorstelling geweest. Was allemaal zeer puik! (Licht, geluid, acteren.)

Heb je toevallig nog materiaallijstjes van het geluid wat er gebruikt is?

Groeten,
    Sjoerd

Comment

• btvmaarten
      • Jun 2004
      • 56

ik zal een lijstje opstellen maar moet wel even wat gegevens verzamelen ik zal proberen het deze week te doen kan al vast een kleine gooi doen,

L'acoustics geluid grote banaan in het midden en zowel links als rechts klein banaantje van 4 kastjes plus een gevlogen sub
      op de grond 2 subjes

mengtafel erg groot geen idee welk merk maar zal het ff vragen ze hebben een DM 2000 erbij staan en eraan bij gekoppeld

op monitoren een 32 kanaals soundcraft(als ik het goed heb)
      stuk of 20, 3000 zenders van Sennheizer

licht,

stuk of 100 profill spotjes varierend van klein naar groot
      7 x Vl 3000
      15 x VL studio coll
      8 x CMY (movinghead)
      500 bulbjes als het er niet meer zijn!

dit is zo'n beetje wat ik uit mijn hoofd weet mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel...

ik moet ook even zeggen dat ik het geluid erg lekker vind klinken.
      toen ik naar mamma mia was geweest vond ik het niet mooi het was te hard en klonk alsof alles op 1 lijn stond waardoor als het orkest speelde de stemmen weg vielen en je vaak niet verstond wat er werd gezongen of gesproken.
      Last edited by btvmaarten; 08-03-06, 00:30.

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Waar dient dat grid voor? Ziet er nogal heavy uit op die foto's zo!

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

Ik ben een paar weken terug ook geweest. Prachtige voorstelling!
          Licht was erg strak, geluid klonk goed (mja, zat ook wel derde rij in t midden ) en met name het spel was geweldig!

Keep up the good work!

@Jasper: ik denk dat het grid, dat jij bedoelt, is gebruikt voor het grote schilderij in de nok en de toneelomlijsting. Of het is juist de etage waar het orkest op zit.
          Last edited by jurjen_barel; 08-03-06, 14:11.

Comment

• btvmaarten
            • Jun 2004
            • 56

het ´grid´waar je het over heb is inderdaad de bandstand en staat op pilaren op ongeveer 3,5 meter hoogte, op de bandstand staan ook nog 4 verhogingkjes waardoor de band op een soord trap zit en waardoor iedereen goed zichtbaar is voor het publiek.

we hebben ook een grote arch omhoog getakeld dat zie je op een paar foto´s deze hebben we helemaal moeten aanpassen omdat bij de eerste keer dat we het gevaarte omhoog wouden takelen het doorzakte en de bouten door het ijzer trok. na wat extra lasjes en extra ijzerenpijpen kon het gelukkig veilig omhoog.

Comment

• btvmaarten
              • Jun 2004
              • 56

ik heb van de banaantjes die er hangen foto's genomen er hangen 2 kleine banaantjes links en rechts en de grote in het midden, ze hebben ook nog wat kleinere speakers in het decor weg gestopt voor de mensen vooraan en in de eerste rij van de galarij.

ze staan bij de bovenstaande link erbij helemaal onderaan.
              Last edited by btvmaarten; 09-03-06, 18:33.

Comment

• MisterD
                • Feb 2006
                • 17

En weer afgebouwt!

ff een medlingkje zodat iedereen weet dat Cabaret ook weer netjes (bijna) is afgebouwt.

Was nog lastig met die boog, bij het hijsen naar beneden leek het er even op dat tie brak, maar alles is goed gegaan!

Leuk zo'n nachtploegje draaien :P

Marvin

Comment

Working...