decor wisseling Beauty en ...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marc
    • Nov 2001
    • 69

decor wisseling Beauty en ...

Hallo techneuten,

Gisteren ben ik tijdens een personeels uitje naar Beauty en the beast in Martini Plaza Groningen geweest.

Wat mij vooral opviel naast Chantal Janzen, was het mooie decor, maar ook de mooie ronddraaiende decor wisselingen.
    Volgens mij werkte dit dmv ronddraaiende schijven in de vloer?
    Wie weet hoe zoiets werkt, geheel computer gestuurd? Hoort dit systeem bij de zaal of gaat dit mee met de musicalproductie.

Binnenkort weer een nieuwe site....
  • William
    • Oct 2002
    • 233

Ken een tech die met Beauty meetoured. Zal het em es vragen. Schijnt een erg mooie voorstelling te zijn
    V*L...........punt

Comment

• William
      • Oct 2002
      • 233

En hierbij ook maar gelijk het antwoord

citaat: Robbertjan Vernooy

De vloer bestaat uit allemaal verschillende componenten. Het begint in het midden van de theater vloer daar ligt het hart van de show, dit is een draaischijf van ongeveer 40cm doorsnede. Aan dat hart zitten puntstukken van ongeveer 3meter lang, dat is de hoofd draaischijf. Deze kan ronddraain en hierop worden alle losse stukken decor opgezet die niet in de tracks kunnen of hoeven, om die draaischijf zitten 2 tracks. De binnenste is voor de windows de buitenste is voor de curved staircase , dan is er nog 1 track die van links naar rechts loopt, deze is voor de eettafel en de put.
      V*L...........punt

Comment

• robbertjan
        • Nov 2005
        • 1

de vloer bestaat uit allemaal verschillende componenten. het begint in het midden van de theater vloer daar ligt het hart van de show dit is een draaischijf van ong 40cm doorsnede. aan dat hart zitten punt stukken van ong 3meter lang dat is de hoofd draaischijf, deze kan ronddraain en hier op worden alle losse stukken decor opgezet die niet in de tracks kunnen of hoeven, om die draaischijf zitten
        2 tracks de binneste is voor de windows de buitenste is voor de curved staircase , dan zijn is er nog 1track die van links naar rechts loopt, deze is voor de eettafel en de put .

achter op het toneel staat de main kast hier in is alles afgezekerd en komt alle data samen. alles word aangestuurd door een computer en een laptop als backup.
        vervolg verhaal komt nog heb nu even geen tijd mee rom verder uit teleggen zal deze week evne het verhaal afmaken met alle technische dingen erom heen.

voor verder vragen mailmaar

groeten robbertjan vernooy

Comment

• NIVA
          • Apr 2004
          • 62

Ben pas ook naar de show geweest in Eindhoven.
          Ziet er heel mooi uit, zeker voor een tourende show.
          Wanneer je het minder druk hebt, zou je hier dan wat pic's van het materiaal kunnen posten ???
          If you mess with me, I'll fade you out !!!

Comment

Working...