Volgspot alleen niet zo lekker als met een echte volgspot zal een stuk minder soepel gaan door de mindere massa en het slechtere draaipunt.
Profiel schijnwerper als volgspot?
Collapse
X
-
-
citaat:
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door AJB
Setwear heeft speciale hiite-bestendige handschoenen, voor o.a. lichtstellen
misschien handig om die dan aan te schaffen...
--------------------------------------------------------------------------------
waar kun je die krijgen???
LVS
profacilities te drachten sturen het eventueel voor je op.
Comment
-
geloof me.... :P:Pcitaat:Geplaatst door tomv
Maar een echte volgspot kan je je normaal niet branden he, had het over profiels.
theatro 2kw volgspotje, 2 uur lang een scene repeteren waarbij we met 2 volgspots tennisballen "maakten" voor een soort van tenniswedstrijdje. Erg leuk effect, maar na een tijdje wordt het BO plaatje toch wel erg heet, en als je dan per ongeluk met je vingers dat ding vastpakt... (vraag me niet waarom ik het deed maar deed behoorlijk pijn!)mijn auto rijdt 1 op stoplichtComment
-
Ik sluit me helemaal aan bij arvid, wat betreft de goeie oude niethammer..... als je wilt vlgspotten met een profielschijnwerper, wees verstandig, en gebruik er dan 1 met een beugel op de "kont" (beter voor de handen), en inderdaad, erg belangrijk, een iris....
een niethammer of altmann of zo is van nature redelijk gebalanceerd, dus na een kwartiertje spotten heb je ook niet het idee dat je 100 kilo hebt getild...
gr....pieterComment
-
je kan het mischien bij barndoor proberen mischien hebben ze daat=r nog een oude spare liggenOriginally posted by ejxamHallo mensen,
Ben ik weer met de zooveelste vraag
Ik heb van mijn middelbare school 2 Rank Strand T Spot 2's kunnen lenen, heeft iemand ervaring met deze dingen, en bij de een mist een iris, iemand een idee waar ik die nog een kan krijgen?Comment

Comment