Nou prima idee van Beyma en mij denk ik... Heb het meerdere shows zien werken bij "Stomp". Verder heb ik het idee dat je ergens aan twijfelt?... waaraan?
wit podium
Collapse
X
-
-
citaat:Geplaatst door movinghead
Nou prima idee van Beyma en mij denk ik... Heb het meerdere shows zien werken bij "Stomp". Verder heb ik het idee dat je ergens aan twijfelt?... waaraan?. In de school is er iemand die relatie's heeft bij een tapijtenfirma, we gaan eens kijken wat die eventueel voor ons kunnen betekenen. Anders denk ik dat het wit geverfde OSB-platen met tand en groef gaanworden, die kunnen altijd nog dienen voor andere doeleinden. Ik hou jullie wel op de hoogte.
iedereen alvast bedankt!!!
TuurMaar wij hebben.......
.......chamsys!!Comment
-
We hebben het probleem op kunnen lossen! Gemeente gaat balletvloer aankopen, kunnen alle scholen en clubs er gebruik van maken! Alleen jammer dat de gemeentebelastingen weer ohoog zullen gaan!!!!!!!
Dus van mij mag er een slotje op!
Greetz Tuur
Bedankt nog, heb er evenzeer wat tips aan overgehouden!Maar wij hebben.......
.......chamsys!!Comment
-
Uiteraard ishetleuk dat jullie de beschikking krijgen over een nette oplossing.
In de toekomst zijn er wellicht anderen die ook met deze vraag worden geconfronteerd en er graag verder over forumme....vandaar, geen slotje, zo blijft het onderwerp in de zoekmachine te vinden!
gtrz,
modjeModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
-
Tuurke, waar hebben jullie dat sterrendoek gehuurd en hoeveel hebben jullie ervoor betaald?
Heel mooi decor trouwens! Echt sjiek gedaan!!
DPComment
Comment