Even kijken hoe dit werkt...
ff pielen om maar ff te testen zeg maar dusss....
Collapse
X
-
Comment
-
@ 4AC: excuus! een berichtje teveel aangeklikt! Was niet de bedoeling:
@Stijn: Licht en geluid forum voor de semi-professional.
Dus niet voor kinderen van 13 die de mogelijkheden van het forum gebruiken om geinig te doen, wellicht dat daar andere sites voor zijn, het forum is geen digitale speelplaats.
Ja, je kan hier een proefballon oplaten, ja, die moet dan wel forum gerelateerd zijn!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Vragen stellen over het J&H forum. Dat kan, via de mail:
Onderaan iedere pagina staat een linkje "contact us"Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
Wel een vraagje... kan ik mijn foto's ook verkleinen,
normaal doe je dit in bijv. Word met de blokjes aan de zijkant, dat lukt mij hier echter niet.
Ik kan deze dus niet kleiner krijgen ligt dat aan mij, of is het gewoon een niet bestaande functie?

Plaatje bedoel ik niks mee, is de eerste die ik tegenkwam waar mijn naam niet op stond ^^deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
ja dat weet ik wel, ik hoopte alleen dat er een oplossing zou zijn zonder dat ik het eerst moet gaan verkleinen in photoshop, en dan nog weer eens online moet zetten...deze account is buiten gebruik waar kun je dat ding verwijderen?Comment
-
Mocht je WinXP hebben, dan moet je eens zoeken op "Image Resizer PowerToy". Is een handige tool van Microsoft, waarmee je rechtsklik op een afbeelding kan klikken in Verkenner en dan staat er een optie "Resize", waarmee je kindsimpel een plaatje in de goede verhouding kan verkleinen (of vergroten).
Een andere optie is gewoon Windows Paint. In het menu (onder "Afbeelding") vind je "Uitrekken/hellen..." en kun je met percentages een nieuwe grootte aangeven.
Succes!Comment

Comment