Losse drivers van audiophony - ervaringen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bertuss
    • Jan 2002
    • 816

Losse drivers van audiophony - ervaringen

wie heeft er al eens gebruik gemaak van de losse drivers van audiophony?
    verkijgbaar in alphen aan de rijn.
    ik kan nergens parameters krijgen, maar das ook niet zon zonde, voor de prijs. misschien dat iemand wel al goede resultaten heeft geboekt.
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5946

Onderwerp aangepast, dan weten de mede deelnemers ook waar het onderwerp over gaat...
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• ronny
      • Dec 2002
      • 2138

wat het merk audiophony betreft kan ik het allemaal niet meer volgen.

Ikzelf ben in het bezit van 2 full range geluidskasten van het merk audiophony. hoewel dit een low budget merk is(tegenwoordig), zitten mijn boxen vol met beyma componenten.

Tegenwoordig vind ik echt alleen nog maar echt budget spul van het merk audiophony. Vergelijkbaar met dap en co...

Wat dat betreft: zijn er misschien mensen die ervaringen hebben, met oudere producten van het merk audophony?

wat dan de losse drivers van audiophony betreft: zolang je geen enkele parameter van een bepaalde woofer hebt, kan je er niets mee beginnen. het maakt dan niet uit van welk merk die woofer is.

Je zal dan de driver moeten laten uitmeten.

mvg
      ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• bertuss
        • Jan 2002
        • 816

dat weet ik, maar misschien dat er iemand dit al eens gedaan heeft (onwaarschijnlijk)
        het jammere is ook dat van de duurdere drivers, die goed ogen, geen specs zijn te vinden.

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2138

heb je misschien een prijslijst? men mailadres staat in men profiel. kan je het even doorsturen, of hier posten.

ik heb er ook al eens aan gedacht dat die drivers( de duurdere) misschien gewoon kopiƫn zijn van beyma.... zonder merkje erop dan....

mvg
          ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• bertuss
            • Jan 2002
            • 816

hey verrek daar zou je wel eens verdomdt gelijk in kunnen hebben. dat zou wat zijn zeg.

meel gestuurt

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

tja aangezien er echt geen gegevens worden gegeven, wordt het natuurlijk moeilijk om een vergelijking te gaan maken.

ik zou proberen om via de handelaar aan gegevens te geraken...

de (Audiophony BW15-400 15" speaker) kan mogelijk een kopie zijn van de sm115 reeks van beyma. hoewel de kapton versies daar wel aanzienlijk duurder zijn....

Vind het nog altijd maar een vreemd merk, waar ik opzich ook graag eens wat meer info over zou willen uitwisselen.

ik vind dus van het type van mijn kasten geen enkele informatie online terug. ik heb het typenummer en alles ervan dus....

mvg
              ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• bertuss
                • Jan 2002
                • 816

tja. ik heb ze al twee keer gemeeld daaro in alphen, maar nix he. eikels. maja.
                idd ga eens mn frans testen

Comment

Working...