Jeps beste forumleden,
Ik zit nu toch met het volgende. Ik heb dus een bass/mid-driver 15" waarvan er in het diafragma een kleine deuk zit. Zo'n 50€cent groot.
Het diafragma (in de volkwmond conus genoemt) is gemaakt van een soort hard papier dat je niet echt zo maar kun indrukken. Maar nu op een of andere manier is er toch een deukje ingekomen. Ik heb het geprobeerd het deukje eruit te zuigen (niet met mond
) en het lukte maar wanneer het zuigen ophielt ging het deukje terug naar binnen. Nu is de vraag, sinds dit een niet kosteloze grap was wil ik de driver zeker gaan gebruiken maar dat deukje, heeft dit een effect op mijn driver[?][?][?][?][?]
grtz denkomieken
Ik zit nu toch met het volgende. Ik heb dus een bass/mid-driver 15" waarvan er in het diafragma een kleine deuk zit. Zo'n 50€cent groot.
Het diafragma (in de volkwmond conus genoemt) is gemaakt van een soort hard papier dat je niet echt zo maar kun indrukken. Maar nu op een of andere manier is er toch een deukje ingekomen. Ik heb het geprobeerd het deukje eruit te zuigen (niet met mond
) en het lukte maar wanneer het zuigen ophielt ging het deukje terug naar binnen. Nu is de vraag, sinds dit een niet kosteloze grap was wil ik de driver zeker gaan gebruiken maar dat deukje, heeft dit een effect op mijn driver[?][?][?][?][?]grtz denkomieken

Comment