speaker advies gevraagd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roydeleeuw
    • Jul 2004
    • 2

speaker advies gevraagd

Beste mensen ik ben op zoek naar 2losse lage toon speakers die een behoorlijke vermogen hebben.
    wie kan mijn helpen en waar kan ik deze het beste voor een fatsoenlijke prijs kopen.
    2dehans mag ook.
    ik heb nu zelf voor de lege tonen JBL 2205h , deze zijn zwaar verouderd en ben toe aan nieuwe mijn mid en hoge toon zijn wel super
    ik maak daar waarschijnlijk ook andere kisten bij ,
    de lage tonen zitten nu in glijbaan speaker en heeft dus weinig rendement.
    groeten roy
  • roydeleeuw
    • Jul 2004
    • 2

ik bedoel dat ik geen speakers wil hebben maar juiste info over wat voor speakers ik het beste kan[)] kopen en waar.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5946

Wat je het beste kunt kopen...daar kunnen een heleboel mensen je heel erg veel over vertellen, ze willen dan wel weten:
      wat voor kast, wat voor versterker vermogen en waarschijnlijk nog veel meer zaken..

Waar jij je spullen koopt: dat is geheel en alleen je eigen zaak!

onderwerp verplaatst naar zelfbouw speakers.

modje
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• DJEM
        • Jul 2004
        • 254

Ik snap niet waar je heen wilt. Ga je andere speakers in de kast zetten? Dan moet je uit zien te vogellen welke speakers bij die kast horen. Wil je nieuwe kasten gaan bouwen met nieuwe speakers erin en vraag je daar advies voor..?

Enfin voor beiden is er een hele goede oplossing: ZOEK EN GIJ ZAL VINDEN!

Er zijn in het zelfbouw luidspreker forum al tig mensen die een speaker gebouwd hebben. Ontwerpen, maar ook de merken speakers worden veelal besproken, dus hieruit kan je wel je conclusie trekken wat goede speakers zijn, nieuwe kastontwerp en waar je ze kan krijgen.
        Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...