ik ga 2 speakers kopen en twijfel tussen rcf en b&c is er iemand die ervaring heeft met deze merken en die mij kan helpen een keuze te maken ik raak er zelf niet uit (ze komen in w-bins) alvast bedankt
RCF of B&C voor W-bin? advies gevraagd
Collapse
X
-
en dit in een W-bincitaat:Geplaatst door RonT
Het enige wat ik weet is dat ik al jaren RCF gebruik en er heel tevreden over ben. Ze klinken welliswaar een beetje agressief maar daar staat ook een hoog rendement tegenover.
Veel succes.
m.v.g. Ron.

Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Wat voor -bins heb je, en zitten er ook basreflexpoorten in?citaat:Ik heb zelf de RCF L15P530 in bins
Mvg JohanComment
-
Voordat je beargumenteert waarom een luidspreker het goed doet in een bepaalde soort kast, is het handig te weten in wat voor soort kast de speaker zit. Dan is het eveneens nutteloos voor de OP om te weten dat jij de RCF L15P530 hebt. Een -bin met br poort kan baat hebben bij een speaker met andere parameters als een -bin zonder br-poort. Bovendien zijn het 18 inch w-bins, geen 15 inch.citaat:Mijn bins doen niet echt ter zake
Mvg JohanComment
-
Je zegt zelf : mijn W-bins doen niet ter zake ????citaat:Geplaatst door DenB freak
ik ga 2 speakers kopen en twijfel tussen rcf en b&c is er iemand die ervaring heeft met deze merken en die mij kan helpen een keuze te maken ik raak er zelf niet uit (ze komen in w-bins) alvast bedankt
waar gaat dit over ??? [V]Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
Is goed Ron, lees je eigen posts nog eens een keer door
.
@DenB freak: In het andere topic heeft Contour je aangeboden om naar een passende speaker te kijken.
Persoomlijk zou ik dat aanbod niet afslaan en lekker verder gaan in het andere topic.
Mvg JohanComment

Comment