afstudeerplek in luidspreker bouw

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

afstudeerplek in luidspreker bouw

Hallo,

weet iemand misschien een plek om af te studeren in het ontwerpen van luidsprekersystemen op HBO niveau. Ik heb de opleiding Electrotechniek (wat qua vakken ongeveer inhoud: informatica, hogere wiskunde, natuurkunde en electronica) bijna afgerond op het afstuderen na. En zoek eigelijk een afstudeerplek in de audio wereld en het liefst in het ontwerpen van luidsprekers.

Ik ken 1 nederlands bedrijf namelijk SA-sound (stage accompany) maar daarna val ik in een diep gat.

Ik hoop dat mensen hier op het forum weten waar misschien een plekje vrij is. Het liefst luidsprekers ontwerpen maar als het electronica ontwerpen is in het audio vlak dan is dat ook goed.

Ik ben benieuwd

Groeten Martin.
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!
  • Pieter Huijgen
    • Sep 2003
    • 766

Duran audio in Zaltbommel misschien? Zijn erg actief op het gebied van array's (Intellivox) met DDC (Digital Directivity Control, ofwel door processing beam steering creeeren) en fabrikant van Axys.

Succes!
    Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

• Reemski
      • Dec 2001
      • 690

Wellicht Seven Sound? http://www.sevensound.nl/

Naar ik het goed begrepen had een vrij nieuw bedrijf in het ontwikkelen en maken van speakers.

Comment

• Klaaske
        • Jun 2003
        • 571

MB Sound Projects ? Zit ook in NL
        <font size=\"1\">
        Groeten,
        Jaap
        <b>
        -[GSXke :)]-
        </font id=\"size1\"></b>

Comment

• mbottens
          • Feb 2004
          • 743

Bedankt voor jullie reacties, ik zal ze allemaal wel even benaderen. Als jullie nog meer ideeen hebben dan hoor ik ze graag.

Groeten Martin

Comment

• mbottens
            • Feb 2004
            • 743

Heeft iemand contact informatie van Sevensound en/of van MB sound systems die hierboven zijn genoemd? Sevensound heeft namelijk alleen maar under construction op zijn site staan en MB sound kan ik niets van vinden.

Alvast bedankt,

Groeten Martin

Comment

• Freek Fokker
              • Aug 2003
              • 495

Voor master blaster moet je op www.soundprojects.com kijken,
              leuk spul gebruiken wij het sp-2 en sp-4 systeem van.

mazzel
              SR20DET

Comment

• EL DJ
                • Sep 2003
                • 60

Kent er iemand nog zo wat adressen voor Belgiƫ naast SAE ? Maar dan wel opleidingen die meer aandacht aan PA en mixing besteden.
                Is DAT muziek?

Comment

• Reemski
                  • Dec 2001
                  • 690

citaat:Geplaatst door mbottens
                  Sevensound heeft namelijk alleen maar under construction op zijn site staan
                  Winner verkoopt Seven Sound (www.winner.nl). Wellicht weten zij meer.

Comment

• tittere-ie
                    • Oct 2003
                    • 37

citaat:
                    Kent er iemand nog zo wat adressen voor Belgiƫ naast SAE ? Maar dan wel opleidingen die meer aandacht aan PA en mixing besteden[code][/code]

hopelijk is dat citaat gelukt.

opleiding PA en mixing is mogelijk via de vdab kijk maar eens op de webstek van de vdab
                    Ontdek welke job bij je past, vind de job van je dromen en school je bij.

Comment

• mbottens
                      • Feb 2004
                      • 743

Even voor de duidelijkheid het ging om afstudeerplekken die technisch (electrotechniek/electronica/informatica) gericht waren en niet om geluidstechnicus plekken. Begrijp me niet verkeerd even off topic vind ik niet erg (ben zelf namelijk ook vaak off topic) maar ik ben benieuwd als er nog mensen zijn die meer plekken weten. Het mag ook voor het ontwikkelen van electronica als het maar op de professionele audio en lichtbranche gericht is.

Verder alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten Martin

Comment

Working...