Baskast BR115

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj-ricky
    • Dec 2003
    • 9

Baskast BR115

Hallo weet er iemand of er tekeningen zijn van DAP kasten.
    het liefst de RW serie

gr Rick
    Drive-in show D&R
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

En wat wil je ermee bereiken? ze namaken. Ze zijn zo goedkoop dat ze zelf maken geen lonende zaak is vrees ik.

Denk dus ook dat je geen tekeningen van dap luidsprekers gaat vinden.

op www.speakerstore.nl staan wel een hoop contstructies. Er staan ook ontwerpen tussen die gelijaardig zijn aan de dap rw subs.... misschien iets om naar te kijken?

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

Ricky,

Die kasten zijn al zo goedkoop, daar kun je niet tegenaan bouwen. Hoe komt dat? Doordat het kasten van niets zijn. DAP is een merk dat zo goedkoop mogelijk gefabriceerd wordt en dat is duidelijk te merken.

Als je nou vroeg om hun StageBlaster sets kon ik t nog wel begrijpen, maar die RW-serie bestaat uit allemaal "basis-kastjes" en zijn verder niet al te indrukwekkend.

Wil je iets beters bouwen? Kijk op http://www.speakerstore.nl/ onder constructies voor diverse leuke speakerkasten. Als het je om de boxen gaat: koop ze in de winkel, dat is voor jou het goedkoopst.

Edit: sorry Ronny, we waren tegelijk.

Comment

• ralph
        Banned
        • Aug 2000
        • 2649

Beste Jurjen:
        waar en wanneer heb jij speakers van die RW serie gehoord/beluisterd dan?

Ik ben namelijk van mening dat dit wel leuke kastjes voor weinig geld zijn, niet te vergelijken met MC serie bijvoorbeeld...

Heb meerdere kleine locaties voorzien van deze speakers, tot nog toe naar volle tevredenheid van de eindgebruikers. Jij bent de eerste die het afzeikt, moet zeggen dat ik die mening voozie van een heelk groot vraagteken!

Owja: nabouwen...get a life, dingen kosten nix en voor die prijs krijg jij het al zeker niet nagebouwd...
        Pak dan een ontwerp wat bedoeld is om na te bouwen, daar is de link die jurjen geft wel weer rete handig voor...

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3148

citaat:Geplaatst door ralph
          Jij bent de eerste die het afzeikt, moet zeggen dat ik die mening voozie van een heelk groot vraagteken!
          Ik heb de RW-10 een keer in een winkel horen spelen (ff kort), maar volgens mij was die gast toen we binnen kwamen lopen net met de EQ. aan t kloten die ertussen hing. Misschien ligt t daaraan

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

In dat geval wel erg karig referentiekader om zo ontzettend bot uit de hoek te komen...

Persoonlijk ben ik geen fan van DAP audio, maar ik denk dat er zeker markt voor is ! Voor de eenvoudige eindgebruiker denk ik dat het product zeker kan voldoen. Professionele acts, die veeleisender zijn kunnen absoluut niet toe met dit systeem. Maar goed iemand met een vervoersprobleem koopt een Skoda, iemand met geld een Ferrari Enzo...Beide rijden ze
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Dj-ricky
              • Dec 2003
              • 9

Het ging me eigenlijk alleen om een subkast die mooi inder de RW 10 past.
              En die heb ik volgens mij gevonden.

gr Ricky
              Drive-in show D&R

Comment

• Dj-ricky
                • Dec 2003
                • 9

Hallo heb nog een vraag ik heb de Baskast BR115 gezien wat voor onderdelen heb je daar voor nodig aan geluid bedoel ik en draden enz?

gr Ricky
                Drive-in show D&R

Comment

• ronny
                  • Dec 2002
                  • 2138

eerst en vooral een woofer, uiteraard De fabrikant van het ontwerp geeft 3 mogelijkheden op.... Dus je kan nog kiezen[^]

Afhankelijk van je toepssingen kan je de woofer rechtstreeks op de versterker aansluiten, maar je kan er ook een filter tussen zetten. Dus moet jij maar zeggen of jij actief werkt of passief. Heb je met andere woorden aparte versterkers voor de bassen en de toppen gescheiden via een cross over?

mvg
                  ronny
                  niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Carl
                    • Nov 2000
                    • 907

Drive-in show D&R...... Duco en Ricky????

Comment

Working...