heb al een tijdje http://www.speakerstore.nl/index.php...onstructieID=5 deze kasten met de bij behorende speakers (bzp40) klinkt niet verkeerd maar vind ze niet erg indrukwekkend klinken, tuurlijk zijn het maar 2 15inchers maar voor een prijsje van 550gulden per speaker mag je toch wel wat verwachten
nu wil ik graag deze kasten gewoon houden voor de show (lekker compact) maar voor thuis klinkt het niet goed...
nu wou ik eens wat anders bouwen, de 2 speakers mogen gewoon in 1 kast, mag van alles zijn, basreflex/gesloten/bandpass/hoorn doet er niet toe maar moet zo extreem mogelijk klinken in een normale kamer...
ja beetje vreemd idee? ja maar heb zin om weer iets te bouwen dus tjah[^] als versterker staat er een p2000 achter, die thuis gewoon op 4 uhm gebrugd draait, versterker zou 2000watt gebrugd aan 8 ohm leveren....
Maar kan ook gewoon stereo werken natuurlijk (2x 700watt rms 8 ohm)
Iemand leuke ideetjes?
nu wil ik graag deze kasten gewoon houden voor de show (lekker compact) maar voor thuis klinkt het niet goed...nu wou ik eens wat anders bouwen, de 2 speakers mogen gewoon in 1 kast, mag van alles zijn, basreflex/gesloten/bandpass/hoorn doet er niet toe maar moet zo extreem mogelijk klinken in een normale kamer...
ja beetje vreemd idee? ja maar heb zin om weer iets te bouwen dus tjah[^] als versterker staat er een p2000 achter, die thuis gewoon op 4 uhm gebrugd draait, versterker zou 2000watt gebrugd aan 8 ohm leveren....
Maar kan ook gewoon stereo werken natuurlijk (2x 700watt rms 8 ohm)
Iemand leuke ideetjes?

][
). Ik bouw dan zelf wat nettere kasten die net ff beter op de TC sounds zijn afgestemt.

Comment