kling&freitag

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dj bj
    • Jun 2003
    • 67

kling&freitag

Wie weet welke speaker er in de sub sw118E van Kling&Freitag zit? Ik weet dat er 18sound wordt gebruikt, maar welke van de 3?
    -18W1000
    -18W1250
    -18W1400

• mbottens
    • Feb 2004
    • 743

Om eerlijk te wezen geen idee, maar ik denk dat de 18W1000 afvalt omdat dat meer een speaker is voor hoorngeladen systemen, kijkend naar die andere 2 dan is de 18LW1400 qua EBP het best geschikt voor bas reflex. Ik denk (let op denk) dat het de 18LW1400 is. Maar wat vind je van het geluid van kling und freitag, ik ken het alleen van een club hier net over de grens in duitsland the bridge ik vind het goed klinken, daar hangt dan ook een compleet hoorngeladen set vanuit 4 hoeken.

Ik zal eens zoeken naar die kast en welke speaker ze hebben gebruikt.
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• dj bj
      • Jun 2003
      • 67

Ik heb er 1 x op gedraaid tijdens oudjaarsnacht. Ging echt lekker hard en zuiver. Was 1 een tent en klonk gewoon lekker. Ik heb er eigenlijk nog maar weinig ervaring mee, maar het lijkt mij wel wat. Bij de Bridge klinkt het idd zeer goed. Strakke duitse bas zit erin. Ik ben een aantal malen in de Bridge geweest, maar wist niet dat ze K&F hadden. Kende ik toen zeker nog niet.

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

zeker weten dat ze kling und freitag hebben, de volgende namelijk

in elke hoek gevlogen een ACCESS T9 en een ACCESS B5 en volgens mij onder alle dansblokken ACCESS B10. Ze mogen van mij alleen het top hoog wel iets zachter zetten en de subbas wat harder.
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Gert
          • Aug 2003
          • 4

Bespaar je de moeite, het zijn OEM chassis.
          Ze worden dus op klantenspecificatie gemaakt door de fabrikant.
          De buitenkant kan gelijk zijn, maar van binnen is ie echt anders.

Comment

Working...