B&C 18/?????

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rob van Drunen
    • Apr 2002
    • 31

B&C 18/?????

Hallo Collega's
    Ik heb 2 LS 908 Sub's van Yorkville 800 Watt RMS,ik wil daar in de toekomst 2 van bij bouwen.Ik heb dus de kast open gemaakt en er ligt een B&C 18"speaker in met type 18/029-4 ik kan dit helaas nergens op internet terug vinden.Zou dit misschien een "custom made"speaker zijn speciaal voor dit type kast?Wie kan mij helpen met dit type nummer de speaker is overigens 8 Ohm.

Een dag niet is een dag niet [xx(]
  • mbottens
    • Feb 2004
    • 743

kun je geen foto maken en die ergens op het web plaatsen dan wordt het een stuk makkelijker.
    Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• michiel
      • May 2001
      • 1032

Het beste is om even de parameters te meten. Dan kun je deze verglijken met de drivers die B&C levert.
      Groeten, michiel

Comment

• mbottens
        • Feb 2004
        • 743

Ik lees nu al een paar keer dat je de parameters moet meten, worden dan de T/S parameters bedoeld en ook het rendement? Het vermogen lijkt me iets lastiger want om te weten hoe veel ze kunnen verdragen moet je ze eerst vernielen dus dat lijkt me niet verstandig. Maar nu even serieus, kun je die parameters met redelijk eenvoudige apparatuur (goedkoop en simpel) meten?
        Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• Rademakers
          • Jul 2003
          • 1281

citaat:Ik lees nu al een paar keer dat je de parameters moet meten, worden dan de T/S parameters bedoeld
          Ja.
          citaat:kun je die parameters met redelijk eenvoudige apparatuur (goedkoop en simpel) meten?
          Ja.

Je kunt een aantal van de parameters ook laten meten bij diverse (audio)winkels, bijv. bij Speaker&Co:

Your home page description

Mvg Johan

Comment

• Rob van Drunen
            • Apr 2002
            • 31

Beste Collega's
            Is er niemand op dit forum die iets van de B&C 18/029-4 afweet[:0],ik snap dat ik de parameters kan laten meten[^].Maar is er niemand die het bekend in de oren klinkt[?].Misschien iemand B&C dealer op dit forum?[:I]

Comment

• frederik_
              • Jul 2003
              • 98

B&C 18/029-4 is bij mij niet bekend.
              Probeer het is bij onze buren: http://www.yorkville.de/
              Zeg dat je je speakers hebt opgeblazen en dat je nieuwe wil kopen

Comment

Working...