leuke site

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • )jeroen(
    • Jan 2001
    • 546

leuke site

Hallo

Ik had een tijd geleden via een ander forum deze site gevonden, en ik had er hier volgens mij nog niks over gehoord. Namelijk de bouwtekeningen van selenium sets: http://www.selenium.com.br/sitenovo/...cod_familia=14

Misschien wel grappig om wat ideeen op te doen. Er staan vrij veel verschillende kasten op. Over de kwaliteit of werking van het systeem of van selenium speakers kan ik niks zeggen.
    Gr.

)jeroen(
  • ronny
    • Dec 2002
    • 2138

de eerste ontwerpjes doen me denken aan EAW 850 setje.

mvg
    ronny
    niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Contour
      • Feb 2001
      • 1018

Ik ben niet echt onder de indruk van die hoorn baskasten. Lijkt enorm veel op de Earthquake van Cerwin Vega alleen dan twee kasten in een gebouwd. Selenium heeft wel een beest van een 18" hoorndriver in het programma met een x-max om u tegen te zeggen, spoel is bijna 35mm lang! Normaal ligt dit rond de 25mm voor de top drivers van RCF en 18Sound...

MVG Contour

Comment

• )jeroen(
        • Jan 2001
        • 546

Er zijn volgens mij inderdaad veel leukere en betere alternatieven voor de hoornbaskasten.

Leuk is dat er erg veel verschillende toppen bij zitten, zoals 15"/12"/hoorn, 15"/10"/hoorn, 12"/10"/hoorn, 2x12"/hoorn 2x10"/hoorn en ga zo maar even door.....
        Gr.

)jeroen(

Comment

• ronny
          • Dec 2002
          • 2138

die ontwerpen van die toppen zijn idd zeer interressant. ook omdat je een volledige bouwbeschrijving krijgt in feite wat altijd wel leuk is.

mvg ronny
          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• Jurrie
            • Nov 2002
            • 402

Jeroen, welk forum was dat als ik vragen mag?

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2138

zijn er trouwens al prijzen bekend van het producten gamma van selenium?

mvg
              ronny
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• )jeroen(
                • Jan 2001
                • 546

Prijzen selenium: www.lautsprechershop.de

Site waar ik deze link had gevonden was www.new-line.nl op het forum.
                Gr.

)jeroen(

Comment

Working...