Hallo, ik speel basgitaar en loop allang methet idee om zelf 2 compacte kastjes te (laten) maken. Ik heb alleen advies nodig betreffende de maten en de speakers. Ik wil dus 2 kastjes maken met de afm 50x50x40 oid. Welke 15" speaker/type (400W) zou ik daar voor kunnen gebruiken? Is coaxiaal ook een optie? Hoe groot moet de baspijp zijn? etc.
Ik zat er ook aan te denken om er SAD inbouwversterkers in de bouwen, is dit aan te raden? Wie heeft er ervaring mee?
Hopelijk kunnen jullie mij met wat gegevens hier voor helpen.
Alvast bedankt.
Ik zat er ook aan te denken om er SAD inbouwversterkers in de bouwen, is dit aan te raden? Wie heeft er ervaring mee?
Hopelijk kunnen jullie mij met wat gegevens hier voor helpen.
Alvast bedankt.




Comment