Vervangingt voor subs

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jag
    • Nov 2002
    • 319

Vervangingt voor subs

Edit: dit is geen verkoop topic, het gaat me alleen om de vragen over een nieuwe behuizing .

Vier 15" woofers gemaakt door TC Sounds zijn uit de USA onderweg naar ons koude kikkerlandje om mijn Eminence subs af te lossen . Dit betekent dat de eminence subs een nieuw baasje zoeken, alleen gaat dat lastig worden in de behuizing waarin ze nu zitten:

Ik heb verdomme een half jaar in de rotzooi geleefd omdat die drivers steeds maar niet binnen kwamen. En er zit ook best wat tijd en geld in die kasten (dikke matrix constructie erin). Wordt ook behoorlijk onpasselijk bij het idee om die kasten te gaan verzagen en weg te knikkeren.
    Maar ja, ik denk niet dat er iemand zit te wachten op kasten van 50kg (misschien zelfs wel 60) per stuk met een behuizing die eigenlijk te groot is: 187.5L getuned op 35Hz (is ontworpen voor de PHL 7030, maar die konden ze mij niet leveren voor een schappelijke prijs).

Na ja, nieuw kastje dan maar dus, 18mm multiplex. Gewoon handvaten in de zijkant, speakon op de achterkant, gril voor de driver en schuim ervoor, allemaal verzonken.
    Maar waar kopen jullie al die materialen (afgezien het hout)? En is er een kant en klaar ontwerp voor iets in de buurt van 120L (tuning zal rond de 40Hz komen, maar poortdiepte aanpassen moet wel lukken )?
  • Mr Dj
    • Jan 2002
    • 836

eh, gewoon bij de plaatselijke PA-boer ? In mijn geval dan conijn ofzo
    Maar ik heb Denon (en hoe)

Comment

• Rademakers
      • Jul 2003
      • 1281

De grill bij de metaalhandel, 2 mm dik, maaswijdte in de trant van de 7 mm. Kun je dan ook meteen op maat laten maken.
      De overige artikelen zijn verkrijgbaar hier in de webshop (grill trouwens ook), of inderdaad de plaatselijke PA-boer.

Mvg Johan

Comment

• bertuss
        • Jan 2002
        • 816

ik moet zeggen, zeer nette kasten, maar werk jij volgens het principe van, kast--> driver zoeken, of toch liever andersom??

Comment

• bertuss
          • Jan 2002
          • 816

worden die drivers ook verkocht? heb wel interesse intwee ervan. welke magnum is het?> de gewone of de LF versie?

Comment

• Jag
            • Nov 2002
            • 319

citaat:Geplaatst door Rademakers

De grill bij de metaalhandel, 2 mm dik, maaswijdte in de trant van de 7 mm. Kun je dan ook meteen op maat laten maken.
            De overige artikelen zijn verkrijgbaar hier in de webshop (grill trouwens ook), of inderdaad de plaatselijke PA-boer.

Mvg Johan
            Ok dank je wel.

citaat: ik moet zeggen, zeer nette kasten, maar werk jij volgens het principe van, kast--> driver zoeken, of toch liever andersom??
            Nee gewoon eerst driver dan kast. Maar ik heb eerst natuurlijk wel bedacht wat ik maximaal wilde qua grootte. Daar heb ik dan weer de driver op uitgezocht.

citaat:worden die drivers ook verkocht? heb wel interesse intwee ervan. welke magnum is het?> de gewone of de LF versie?
            Kan je aub dat soort dingen mailen ipv in het topic zetten, mijn topic was al gesloten omdat het teveel op een verkoop topic leek .

Comment

• twister
              • Oct 2003
              • 1

Kan je mij eens mailen Tks

Comment

Working...