Hello zelfbouw goeroe's
Ment zegt wel eens;" bezint eer ge begint" of ook wel "schoenmaker blijf bij je leest".[
]
Ik dacht om snel zelf een setje te bouwen, niet moeilijk zowat hout tegen elkaar tot je een kist hebt.[xx(] Gelukkig heb ik hier eerst enkele dagen op het forum rondgesurft en intelligente en minderintelligente vragen gesteld, waardoor ik besef dat speakers bouwen een vak is.[:I]
Is er iemand die met mij een volledige set wil bouwen voor de speakers die ik heb en me zo ook meteen kan inleiden in de geheimen van het zelfbouwen?[}
] Uiteraard is er een vergoeding die we kunnen overeenkomen voor de werkuren en gereedschappen.
Ik heb niet de bedoeling om specifieke systemen na te bouwen. We overleggen welk systeem het beste werkt voor de speakers en de toepassing.
Wat wil ik dan doen?
4* subkasten met 18" Beyma 18G400
2* midbas met 15" Beyma 15G300
2* topkast met 12" Beyma 12?125 + tweeters nog aan te kopen
Iemand zin in dit projectje

Alvast bedankt voor jullie 1000-den reaties.
Ment zegt wel eens;" bezint eer ge begint" of ook wel "schoenmaker blijf bij je leest".[
]Ik dacht om snel zelf een setje te bouwen, niet moeilijk zowat hout tegen elkaar tot je een kist hebt.[xx(] Gelukkig heb ik hier eerst enkele dagen op het forum rondgesurft en intelligente en minderintelligente vragen gesteld, waardoor ik besef dat speakers bouwen een vak is.[:I]
Is er iemand die met mij een volledige set wil bouwen voor de speakers die ik heb en me zo ook meteen kan inleiden in de geheimen van het zelfbouwen?[}
] Uiteraard is er een vergoeding die we kunnen overeenkomen voor de werkuren en gereedschappen.Ik heb niet de bedoeling om specifieke systemen na te bouwen. We overleggen welk systeem het beste werkt voor de speakers en de toepassing.
Wat wil ik dan doen?
4* subkasten met 18" Beyma 18G400
2* midbas met 15" Beyma 15G300
2* topkast met 12" Beyma 12?125 + tweeters nog aan te kopen
Iemand zin in dit projectje

Alvast bedankt voor jullie 1000-den reaties.

Comment