B&C 12 PH32-8

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

B&C 12 PH32-8

Hey,

Ik heb een speaker kapoet. Is de B&C 12 PH32-8

Waar zijn die dingen hier in Nederland te krijgen?
    Kan de inporteur wel bellen, maar dan moet ie het bestellen.
    Weet iemand waar het op voorraad zou kunnen liggen?
    Heeft best wel spoed.

MVG Willem (info@w-s-s.nl)
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • Rudy Vorstenbosch
    • Jun 2001
    • 1429

En als je de importeur nou eens belt met deze vraag?!
    Waarschijnlijk weet hij wel waar deze op vooraad zouden kunnen ligen.
    Daar hij de verdeler is..

SuCCeS

Showtechniek

Comment

• michiel
      • May 2001
      • 1032

Ff vragen bij PB audio of ze wat hebben...

Groeten, michiel
      Groeten, michiel

Comment

• Ws Soundexpresse
        • Jun 2001
        • 1007

Da's de probleem, die dingen komen uit de A.S.S. kasten, en de importeur weet dus niet waar die dingen hier in nederland te krijgen zijn (is 'n beetje een laxe vent die het zoiets heeft van, Kapot? oh laat ik wel een nieuwe uit engeland komen, en dat duurt me telang).

Gezien ik zelf dealer ben A.S.S. wil ik toch wel weten waar ik in noodzaak snel reserve speakers vandaan kan krijgen.

Comment

• Jurrie
          • Nov 2002
          • 402

Als je zelf dealer bent is het eigenlijk laks dat je daar zelf nog niet op gekomen was voordat er een speaker kapot ging.

Importeur zou hier inderdaad raad mee moeten weten

Comment

• CyberNBD
            • Aug 2000
            • 1318

Zoals al eerder vermeld, ff PB Audio bellen, die regelen zo een speakertje binnen de week voor je. Haal er zelf ook mijn B&C namelijk.

..:: Site Updated ::..
            Greetzzz,
            Tom
            CyberDance Sound & Light -- Turbosound Flashline & FlexArray, LabGruppen, Midas, HES Solaspots & GrandMA2

Comment

• Ws Soundexpresse
              • Jun 2001
              • 1007

citaat: Als je zelf dealer bent is het eigenlijk laks dat je daar zelf nog niet op gekomen was voordat er een speaker kapot ging.

Importeur zou hier inderdaad raad mee moeten weten
              We zijn hier nog geen half jaar dealer van, en zo gek veel wordt er ook niet van dat spul verkocht, is nog een redelijk onbekend merk.

Normaal hoort de inporteur (die ook de garantie verzorgt) toch zeker spare parts te hebben?!? of ligt dat aan mij?

Comment

• Jurrie
                • Nov 2002
                • 402

Als ik iets ergens koop, en het gaat kapot lijkt het mij logisch dat die zaak waar je het koopt het probleem snel oplost. (waarschijnlijk voldoet 90 % van de bedrijven hier niet aan...)

Is dus wél heel netjes als je dat kan.

Comment

• F.r.e.d.e.r.i.k
                  • Aug 2001
                  • 55

B&C Speakers heeft geen importeur in Nederland.
                  Als je toch een dealer of importeur zoekt van een merk dan kan je toch mooi gebruik maken van google en daar ff zoiets typen als 'b&c speakers online shop'??

Comment

• geffene
                    • Jul 2003
                    • 6

Wat dacht je van de b&C website voor het vinden van distributors!

BC Speakers, Professional loudspeaker transducers since 1946

Klik op de distributor in Duitsland. Deze is ook voor de Benelux.

suc6

Ewold

Comment

• MB
                      • Jul 2003
                      • 30

Je zou ook even RSL in Breda kunnen bellen. Zij gebruiken B&C in hun master PA. Misschien kunnen zij iets regelen. Ik heb helaas net een grote serie rechstreeks van B&C gekocht en heb voorlopig niets nodig. Eeven een speaker los bestellen is erg kostbaar vanwege transport. In duitslan heet de importeur AS Gehausebau. Ik weet zo niet het telefoonnummer. Ze hebben helemaal niets met onze branche maar zijn wel de importeur???. RSL is wel bezig geweest om improteur te worden maar is niet gelukt vandaar dat ik alles rechstreeks bij B&C haal. Is voor mij te doen aangezien wij een kantoor hebben vlak bij Firenze (waar B&C zit).

Comment

Working...