speker met diepgang

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PowerSound
    • Nov 2001
    • 1892

Pfft, die LAb Woofer (LAB12 van EMinence) nemen toch enige tijd om aan te komen. Komen hopelijk deze dinsdag aan in Duitsland, en ga ze daar halen Donderdag, dan nog de aluplaten bestellen, en kan ik alle materiaal geven aan de houtboer, kan hij rustig werken (heeft dan alles ook onder de hand !).

Hout is al aangekomen, 22mm en 18mm echte MULTIPLEX !

Normaal gezien zouden de 4 af moeten zijn (totaal klaar) tegen eind JULI ! Liever lang maar goed gedaan dan anders !

Olé olé, kheb nu een punt bé éh! (en Labhorns)
    PSL Bvba powered by
    L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
    Yahama LS9-32 / MC7L-48
    Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
    Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Jurrie
      • Nov 2002
      • 402

Hey Powersound, hoeveel kosten die drivers nu? En hoeveel ben je totaal ongeveer kwijt?

Over wat baby's horen en wij niet...
      Bepaalde frequenties hebben invloed op je gevoel, en dan niet direct zo van 'ik voel de bas' maar gevoel in je hersenen (daar hebben ze invloed op).

Minder fijn om te weten is dat er al installaties zijn/gebruikt worden door militairen die je letterlijk gek maken met bepaalde frequenties (dus heel hoog of juist heel laag)

Comment

• michiel
        • May 2001
        • 1032

7 Hz vind de grijze massa minder fijn. MAar dat mag geen probleem zijn bij muziek weergave.

Echt monsterlijk laag geeft een heel leuk effect aan geluid.

Groeten, michiel
        Groeten, michiel

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

als ik de 7 hz wil bereiken moet ik mij de oude w30 van electro voice aanschaffen

maar weet nu iemand welke speaker ik zou kunnen gebruiken. de planken van de kast wzijn 2.5 cm dik

t'leven is duur verdomme
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

Working...