Van de zomer ga ik (waarschijnlijk) de labhoorns bouwen. Nu zocht ik ook nog een geschikt plan voor de toppen. De set wordt waarschijnlijk veel ingezet voor een koor. Het frequentiegebied voor de stem moet dus ERG goed en ver dragen. Er komt 1 Sub per kant te staan. Dus een top die ongeveer even breed is als de sub zou goed uitkomen.
Ik zat aan het volgende te denken:
- 12"+1" coaxial (hornloaded) + nog een 8" driver erboven (flink hornloaded)
- 2x12"+2" coaxial (hornloaded).
Wat vinden jullie hiervan en welke type raden jullie aan. De afmetingen maken me niet heel veel uit, want die 12"8"1" zal toch flink groot worden. Wel zou ik graag een diepe kast hebben omdat dat wat mooier staat bij de sub. De topkast mag dus een flinke hoorn bevatten.
Mij lijkt de 12"+8"+1" de beste en leukste oplossing. Zou deze top dan trouwens een leuk resultaat geven op een eaw 850 processor?
Alvast bedankt
Gr.
)jeroen(
Ik zat aan het volgende te denken:
- 12"+1" coaxial (hornloaded) + nog een 8" driver erboven (flink hornloaded)
- 2x12"+2" coaxial (hornloaded).
Wat vinden jullie hiervan en welke type raden jullie aan. De afmetingen maken me niet heel veel uit, want die 12"8"1" zal toch flink groot worden. Wel zou ik graag een diepe kast hebben omdat dat wat mooier staat bij de sub. De topkast mag dus een flinke hoorn bevatten.
Mij lijkt de 12"+8"+1" de beste en leukste oplossing. Zou deze top dan trouwens een leuk resultaat geven op een eaw 850 processor?
Alvast bedankt
Gr.
)jeroen(

zo te zien.

Comment