bekleding p.a. boxen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mennobroere
    • Apr 2003
    • 89

bekleding p.a. boxen

Hallo

Ik ben bezig 2 boxen te bouwen, de meeste p.a. boxen zijn bekleed met
    een ssort zwarte vloerbedekking, wat is dat en waar kan je dat krijgen

greetz
    dj's van Fullight

• mp3joeri
    • Jan 2002
    • 203

dat is tapijt, dit is er in het grijs en in het zwart.

grijs:

zwart:

Comment

• luc2366
      • Jul 2002
      • 1161

ben ook boxen opnieuw aan t bekleden met tapijt. moet deze ook geimpregneerd worden om in orde te zijn of moet dit enkel met backdrop?

Comment

• Merijndj
        • Mar 2001
        • 660

Ik weet niet of bovenstaande bekleding ook geimpregneerd is, maar ze zijn zeker wel brandvertragend... al helpt dat weinig op een kast van hout volgens mij...

Groeten,

Merijn

Comment

• luc2366
          • Jul 2002
          • 1161

vermoed dat ook

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Ik wil de boel niet onderuit halen,maar bij een autobekleding/stoffeerderij koop je dit wel even een stuk goedkoper voor het zelfde spul!

Martijn

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• groenteboer
              • May 2002
              • 187

Ik ben zojuist even aan het rondbellen geweest naar autozaken.. Het enigste dat ik kon krijgen waren rolletjes van 1 x 2 mtr vilt รก € 26,95 .. Niet goedkoper dan bij J&H. Bovendien van een onbekend merk, dus kwaliteit onbekend. Een hoedenplank/subkastje in de auto heeft ook niet veel te lijden, daarvoor zal het zeker wel voldoen, maar on the road ?

Joost

Comment

• michiel
                • May 2001
                • 1032

Je zou ook naar de tapijt zaak kumnnen gaan en een dun stuk stevig tapijt kunnen nemen. Zal denk ik wel goedkoper zijn...

Zodra het tapijt brandvertragend is help dit zeker bij een houten kast. Als de brand van buiten komt ieder geval.

Groeten, michiel
                Groeten, michiel

Comment

• groenteboer
                  • May 2002
                  • 187

Daar ben ik destijds ook naar op zoek geweest. Het jammere is dat tapijt over het algemeen erg dik is. Ziet niet zo mooi uit op de hoeken, en je krijgt een luidsprekerkast die uit gaat zien als een pluizenbol/teddybeer.. Voorbeeld is het oerdegelijke zgn. "Superfelt" dat in kantoren veel gebruikt wordt.
                  Het enigste tapijt wat redelijk dun is, heeft een soort ribmotief en een achterkant van schuim. Niet stevig te lijmen daar je de schuimlaag vrij gemakkelijk van het tapijt trekt. Tevens vind ik persoonlijk het ribmotief niet zo mooi op speakers, en je moet steeds goed opletten met de richting van het motief bij het lijmen van stukken.

Weet toevallig iemand of Conijn speakervilt heeft, en wat dit daar kost ? (Zijn vandaag niet telefonisch bereikbaar en staat niet in hun prijslijst)..

Joost

Comment

• petehoo
                    • Apr 2003
                    • 6

Bel eens met de Firma van Straaten in Woerden. Zij bekleden alle monitors van AMPCO...

0348-412887

Comment

• beyma
                      • Oct 2002
                      • 1614

citaat:aan het rondbellen geweest naar autozaken
                      dat is toch echt iets anders dan een autobekleder annex meubelstofferderij hoor groenteman!

ik denk dat ze je bekleding van caliber ofzo hebben geprobeert aan te smeren.
                      Petehoo heeft nog de beste tip tot nu toe denk ik!

martijn

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...