wij gaan wat baskasten bouwen voor onder onze Ev rx115 toppen, maar nou willen wij deze eigenlijk niet bekleden met stof, maar willen deze net zo hebben met dat plastic net als de Ev's. weet iemand waar je dat kunt laten doen en wat dat ong kost voor bijv een kast van 50x50x110 ?
"bekleden"
Collapse
X
-
Hoi DJ,
Weet je zeker dat de RX serie van EV bekleed is met een plastic soort stof? Naar mijn idee is het gewoon een kast die gelakt is met goede (2-componenten?) structuur-lak. Die laksoorten kun je gewoon kopen bij bv importeurs van de verschillende merken. EV heeft dat ook wel liggen.
Succes.
Groeten, RemcoGroeten, RemcoComment
-
nee dat weet ik nog niet precies, maar zo groot worden ze hoogstwaarschijnlijk ong, en ik ben alvast aan het informeren.citaat:
Het is geen antwoord op je vraag want daar weet ik niks van af. Maar welke subs ben je van plan om te bouwen(het vermogen de speakers ...)
MVG proetsie
verder had ik ook wel eens gehoord dat dat gespoten is, maar waar kun je dat laten doen, zodat het er hetzelfde uitziet als de Ev's
Maar ik heb Denon (en hoe)Comment
-
Hej DJ,
Als je EV wilt, koop dan Ev en probeer je zelfbouwspul niet precies hetzelfde als een Ev er uit te laten zien. En zeg nou niet dat je geen geld hebt om EV te kopen, want je hebt de toppen immers wel.
Of is dit meer een soort van experiment?
DJ.T Was HereWe're ready to party, are you?Comment
-
laat het nou zo zijn dat ik nog een stapel 18" heb liggen, al moet ik nog even kijken welke het precies zijn. hoogtswaarschijnlijk kan ik deze goed gebruiken, en verdiep ik me nu alvast onder andere in de dingen zoals het "bekleden" van de speakers. snappie ?
Maar ik heb Denon (en hoe)Comment
-
Ik denk dat je "formica" bedoeld, hoewel formica een merknaam is ,het matriaal heet eigenlijk HPL (High Pressure Laminaat)een plaat van 305x124 cm kost (afhankelijk van de print)rond de 80 euro.
Het is behoorlijk kras vast, en je kent het vast wel van de flightcasen, die zijn vrijwel allemaal met HPL bekleed.
Je kan het makkelijk zelf doen met bison tix en een boven frees met kopieer beitel(frees met kogellager) Smeer je box en hpl in met de bison tix, even 15 min laten drogen ,LATJES op je box leggen, HPL erover, kijken of het HPL goed over je box ligt en dan vanuit het midden de latjes er onder uit trekken en aankloppen met een klosje hout en hamer, dan rondom affreesen met de bovenfrees en de volgende kant doen.
Martijn
Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Is het geen underbody-coating wat onder andere veel bij auto's wordt gebruikt. Dit spul is erg geschikt voor luidspreker-boxen. Het geeft een bobbeltjes stuctuur en is blijvend flexibel, mat zwart van kleur en het wordt opgespoten.
Dit spuiten kun je zelf doen met een beetje experimenteren.Deze coating is bij iedere beetje auto-materialen zaak te krijgen en als ik je een merk mag adviseren, pak dan 3M.
Succes
Jack