Compacte sub.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kvdb013
    • Nov 2010
    • 337

    #16
    Daar heb ik geen ervaring mee, mijn ervaring is wel dat er een recone besteld zou worden en vervolgens geen reactie meer op mailtjes krijg.
    vond ik opzich wel vreemd.
    Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

    Comment

    • kvdb013
      • Nov 2010
      • 337

      #17
      De 18sound speaker kun je overigens wel gewoon in breda ophalen, deze ligt met een beetje geluk op voorraad.
      ik heb goede ervaringen met rsl.
      Weet alleen niet of je daar een Kvk voor nodig hebt.
      Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

      Comment

      • tommie199514
        • Dec 2015
        • 8

        #18
        Hallo.

        Allemaal bedankt voor de tips.
        Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden. Moet ik de frontplaat wat meer naar achter plaatsen ivm de xmax van de speaker ?

        Comment

        • kvdb013
          • Nov 2010
          • 337

          #19
          Originally posted by tommie199514
          Hallo.

          Allemaal bedankt voor de tips.
          Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden. Moet ik de frontplaat wat meer naar achter plaatsen ivm de xmax van de speaker ?
          Ik zou voor de frontplaat lekker de maatvoering van de tekening aanhouden, anders verander je de inhoud van de kast.
          Je kunt de boven/onderzijde en de twee zijpanelen iels langer maken aan de voorzijde van de kast.
          Als je enkel een rooster gebruikt gaat het wel, maar wil je daar nog schuim achter plaatsen dan kom je net te kort qua diepte.
          Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

          Comment

          • beyma
            • Oct 2002
            • 1614

            #20
            Originally posted by Merijndj
            dit is voor mij een favoriete webshop
            Dat is inderdaad een goede shop maar probleem met het United Kingdom zijn de verzendkosten.... die zijn zo hoog dat je soms denkt dat ze het met een taxi komen brengen of zo....
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

            Comment

            • tommie199514
              • Dec 2015
              • 8

              #21
              Originally posted by kvdb013
              Ik zou voor de frontplaat lekker de maatvoering van de tekening aanhouden, anders verander je de inhoud van de kast.
              Je kunt de boven/onderzijde en de twee zijpanelen iels langer maken aan de voorzijde van de kast.
              Als je enkel een rooster gebruikt gaat het wel, maar wil je daar nog schuim achter plaatsen dan kom je net te kort qua diepte.
              Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Had gelezen dat de 18sound speaker anders het rooster raakt. Als ik de kast 61 cm lang maak i.p.v. van 60 cm. Zou dit al genoeg zijn of liever 2 cm langer maken ?

              Comment

              • Merijndj
                • Mar 2001
                • 660

                #22
                @beyma: tja, soms wel ja... maar de ervaring die ik met deze winkel heb is uitstekend

                En als ie dan incl de hogere verzendkosten, nog onder de nederlandse en duitse winkels blijft kwa prijs, vind ik dat best knap

                Comment

                • kvdb013
                  • Nov 2010
                  • 337

                  #23
                  Originally posted by tommie199514
                  Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Had gelezen dat de 18sound speaker anders het rooster raakt. Als ik de kast 61 cm lang maak i.p.v. van 60 cm. Zou dit al genoeg zijn of liever 2 cm langer maken ?
                  Ik heb bij mij de speaker door de frontplaat heen gefreest en die ligt nu dus 15 Mm dieper in de kast. Daarmee was het probleem bij mij verholpen.
                  Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    #24
                    Het speakerpaneel mag gerust een cm meer naar achteren, dat heeft geen merkbare invloed op de kastinhoud.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    Working...