Compacte dubbel 10" of 8" toppen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by sam_vg

[/IMG]
    speakons op de achterkant

[IMG][/IMG]het kabelboompje en de filter voor de cp-22, alles is gesoldeerd, ook in de kroonsteen en in de knijppluggetjes

Ziet er mooi uit allemaal alleen had je dat solderen beter niet gedaan. Een vertinde draad in een krimp of schroefverbinding is een garantie op los gaan zitten. De tin heeft totaal geen veerkracht en vloeit weg onder de druk.
    Zou dat dus even opnieuw doen en dan zonder te vertinnen en liefst zonder kroonsteentjes.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• sam_vg
      • Apr 2014
      • 13

@jadjong
      bedankt voor je reactie, leuk dat je het zegt, dat model had ik ook in gedachte, in eerste instantie wou ik ook net als bij de Q7 zo'n type handvat op de bovenkant plaatsen, alleen bedacht ik later om daar de vliegstrip te plaatsen. heb op eBay al vier mooie originele RCF logo's gevonden a 10 dollar per stuk, die wil ik er denk ik op gaan zetten. het zijn immers RCF drivers dus ik neem aan dat dat er dan gewoon opgezet mag worden

@musicxtra
      dankjewel voor de tip. de knijpertjes heb ik eerst op een onvertinde kabel geknepen, en vervolgens de soldeerbout er boven in ingedrukt en het tin er in in laten lopen, het koper zit dus echt op het stekkertje gesoldeerd, de isolatie is een beetje verschroeit maar dat ziet niemand. in de kroonsteen had ik ze eerst zonder te solderen vast gedraaid maar ik vond het niet zo betrouwbaar voelen.. maar je hebt inderdaad wel een punt, ik moet de andere twee nog in elkaar zetten en zal dit mee nemen

mijn excuus overigens voor de sticker in beeld dit is niet zo netjes van mij
      Last edited by sam_vg; 14-11-14, 22:34.

Comment

Working...