poortlengte

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by jimmy
    ik heb de pl ooit getest op sub maar ben toch bij mijn mx3000 gebleven, het geluid was een pak slechter met de pl
    Denk dat je misleidt bent door het wollige van de MX, de PL4.0 is echt wel een goeie amp voor het sub alleen klinkt deze veel cleaner en strakker.
    Originally posted by vegapower
    mx gaat dieper ik weet het. pl geeft meer kick.
    Ze gaan beiden tot 0Hz met een vlakke response tot pakweg 20kHz.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vegapower
      • Nov 2004
      • 355

nu heb ik een gsub voor 18inch van speakerstore gemaakt. Er eminince omega pro 18 ingestoken.... en die klinkt precies dat de speakers in tegenfase staan... aleen zijn ze correct aangesloten. dus ksnap het niet... vlak voor de gsub klinkt echt ne lekkere kick. paar m verder niets meer. dan nog verder aleen diep... pfff raar

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

Wat is je andere sub er voor een dan?
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• kvdb013
          • Nov 2010
          • 337

In wat voor ruimte test je de sub? Een kleine ruimte met stenen muren geeft nogal wat reflecties met de nodige uitlodovingen of optellingen als gevolg.
          Toen ik mijn cubo sub in de garage ging testen had ik na twee meter geen sub meer, toen ik heb buiten ging testen had ik na 30mtr nog steeds sub!
          Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• vegapower
            • Nov 2004
            • 355

in de garage hetzelfde als in een zaal. mss het net eeslechte zaal was. kzal eens in openlucht moeten proberen...

Comment

Working...