Welke versterker voor zelfgebouwde speaker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joranstrijker
    • Jan 2013
    • 2

Welke versterker voor zelfgebouwde speaker

Hallo,
    ik ben nieuw hier, 1 keer speakers omgebouwd maar nooit zelf alles uitgezocht.
    eigenlijk heb ik maar een vraag, maar ik zal toch maar even een plaatje sturen wat ik ga doen.

Hier mijn vraag: weet iemand een versterker voor alle speakers (totaal 100 wat) er zit een frequentie scheider in dus ik heb alleen maar de 100 watt uitgang nodig. (het klinkt allemaal heel amateuristisch ik weet maar dat is het ook dus dat maakt niet uit) Ik heb wel een heel laag budget (rond max. 100 euro).
    alvast bedankt voor jullie hulp
    mvg. joran strijker
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Hoi, klik hier

Hij heeft maar liefst 98 DB distortion , maar goed , kijk daar even rond zou ik zeggen !

Oja, je plaatje doet het niet........
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Wegens beeindiging hobbe, met zo'n versterker zou ik mijn hobby ook beëindigen.
      Denk wel dat 1000 watt een beetje overkill is voor speakers van 100 watt.....
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• timmetje
        • Dec 2012
        • 424

Link naar het plaatje: http://imgur.com/BbQeW

Waar wil je die speaker (voor) gaan gebruiken?
        Tim

Comment

• MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

Ziet eruit als car-audio....
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• beyma
            • Oct 2002
            • 1614

Originally posted by MusicXtra
            Denk wel dat 1000 watt een beetje overkill is voor speakers van 100 watt.....
            Ja, maar dat zijn skytec watts gemeten bij 98 DB distortion , dus exact 100 watt in real life

En lijkt inderdaad caraudio, als dat zo is : www.showyoursound.nl !
            Last edited by beyma; 17-01-13, 23:58.
            Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• Joranstrijker
              • Jan 2013
              • 2

Hoi,
              beetje lang geleden dat ik op het forum was, ik dacht dat je wel een mailtje van het forum zou krijgen als er antwoord op was. Nee dus. Maar goed, ik weet niet waar ik het voor wil gebruiken, ik vindt het met name leuk om te maken. Maar het is niet echt voor in de auto of zo gewoon omdat het kan voor een feestje ofzo.

Comment

• timmetje
                • Dec 2012
                • 424

Originally posted by Joranstrijker
                Hoi,
                beetje lang geleden dat ik op het forum was, ik dacht dat je wel een mailtje van het forum zou krijgen als er antwoord op was. Nee dus. Maar goed, ik weet niet waar ik het voor wil gebruiken, ik vindt het met name leuk om te maken. Maar het is niet echt voor in de auto of zo gewoon omdat het kan voor een feestje ofzo.
                Als je er nog geen specifiek doel voor hebt zou ik lekker een 2e-hands versterkertje van marktplaats halen en daar eens mee gaan spelen.

De speaker die jij wilt bouwen is alles behalve professioneel of 'high-end', dus waarom zou je er een peperdure versterker aan gaan hangen?
                Tim

Comment

Working...