file:///C:/Users/guy/Pictures/2x15-folded.gif dat is een begin maar ik wil er subgeluid uitkrijgen en hij zal afgefiltert worden op 50 hz het type (in gedachten is de colosus 15 mb van fane .Iemand idee of dat werkt?
graag zou ik een nieuwe baskast bouwenop basis van fane speaker
Collapse
X
-
Labels: None
-
-
ik heb het ontdekt maar kan hetgene ik wil laten zien( nog te kort met de comp bezig)ik zoek iets waar het sub uitkomt groote kast is niet belangrijk mijn eigen kasten zijn 250 liter inhoud het stuk(heb er2)Comment
-
Ik heb hier nog twee hoorngeladen subjes staan met de Fane Colossus 15XB erin, prima driver.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
-
-
Kast is een eigen ontwerp, heb daar jaren tot volle tevredenheid bandjes mee gedaan in zalen tot pakweg 300 man publiek. Daarbovenop stond een dubbel 12"/2" top.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
liefst zou ik zelf iets bouwen! ik ben aan het kijken wat en hoeveel het kost? maar heb het geld nog niet samen dus kopen !verloopig niet!!Comment
-
Heb je al een luidspreker liggen of moet je alles nog aanschaffen?
Er zijn vrij weinig dubbel 15" sub ontwerpen te vinden op het net. Wat heb je staan en welk frequentiegebied wil je weergeven?
Mvg JohanComment
-
-
nee ik heb nog geen woofer maar heb gedacht aan de colosus van fane min luidsprekers bstaan nu uit een 12 inch van fane (semi prof)dan 6.5 inch van fane tweeter grootste motor van jb met hoorn van beyma en zou er nog een suprtweeter van fostex willen in plaatsen ( tis voor thuis )ik weet tis groot maar ja ik heb geen vrouw om rekening mee te houden de versterking heb ik 300 wat rms van jb ( prof)gtwo 450 voor de sub heb ik 2 maal 150wat rms tandberg mrt actieve crossover en dat klinkt zeer goed!!Comment
-
heb twee subs maar twijfel of fane of evt beyma beter zouden?type eigen woofers me12-2008 van eminence dat waren de 12 incher's .Maar heb ook de 15 inch'ers ik denk dat het 400watters zijn Van dezelfde reeks. vraag me af of ze goed zijn tov Fane colosus ?het type kast is dus een hoorn met de woofer niet zichtbaar maar zit omgekeerd tov de buitenkant in een hoorn.Last edited by dandrlover; 28-12-12, 01:08.Comment

Comment