Vervanger voor EVX 180B speaker

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rolandino
    • Mar 2007
    • 1451

Vervanger voor EVX 180B speaker

Iemand hier een antwoord op?

Ben op zoek naar een alternatief voor deze speaker.

Er is al tegen mij gezegd dat de 18LW1400 van 18Sound wel in de buurt komt van deze rakker.

Ook zijn er mensen gecharmeerd van de Ciare 1800WS die in een BR krachtiger zou zijn dan de 18Sound.

Verder zouden er ook modellen van B&C en Faital Pro een aanrader kunnen zijn ??? Zoja welke ? Zoueen 18GT400 van Beyma een goede kandidaat zijn ?

Graag hoor ik jullie reactie's
    Last edited by Rolandino; 02-11-12, 15:28.
    EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

Zou je niet gewoon zelf de parameters naast elkaar kunnen leggen?

Mvg,

Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

+1.... Beetje vreemde vraag voor iemand die kennelijk al jaren zelf speakers bouwt.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Watt Xtra
        • Oct 2004
        • 1119

Originally posted by MusicXtra
        +1.... Beetje vreemde vraag voor iemand die kennelijk al jaren zelf speakers bouwt.
        Ik denk geen tijd om de parameters naast elkaar te leggen, aangezien er liters diesel worden verstookt per week

Maar de 18lw1400 zou kunnen, net als de beyma 18gt400... zijn beide ook 18" speakers, dus zullen zo te vervangen zijn, zonder het gat aan te moeten passen.
        Last edited by Watt Xtra; 02-11-12, 20:02.
        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

Heb je je 118s kasten opgerookt???

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

nee hoor die doen het nog steeds goed maar kga er een paar bij maken denk ik ..........

Klant wil graag een set hebben dus mss maak ik er voor mezelf ook bij. Kast is simpel te maken met weinig poespas.
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
              • Jun 2010
              • 640

is het dan niet een idee om gewoon de 180b daar ook in te laden voor jezelf ivm klankverschil enz?
              het zijn idd kasten zonder poespas...

Comment

• Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

klant wil een zo goedkoop mogelijk budget.

Ik kan de kast duur en goedkoop maken dus goedkoop afwerken met een goedkopere speaker erin.

Dus ik ben voor de klant op zoek naar een goedkope oplossing. Dan kan ik hem diverse voorbeelde voorschotelen.

Prijs zit hem vooral in materiaal wat ik ga gebruiken.

Comment

Working...