@Rolandino, je zit in het verkeerde topic, dat 'probleem' heb ik echt ook al over nagedacht.
Zelfbouw top voor forummers
Collapse
X
-
-
Hahaha vreemd had in het andere topic juist gequoted ............... maar goed bedoel het niet negatief.
Ook bij de Amerken kun je intern een opleiding krijgen over hun systemen.
Een echte importeur doet dat helaas zijn de meeste importeurs gewoon HOOFD dealer !EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
-
Eindelijk weer eens even tijd om aan de forumtop te werken.
Hier dus de eerste concrete tekening.
Het kastje wordt 550 mm hoog, 400 mm breed en 350 mm diep.
De netto inhoud komt daarmee op ca. 38 liter en de tuning op ca. 65 Hz waardoor het werkgebied tussen 60Hz en 20 kHz zal liggen.
Totaal gewicht komt inclusief drivers op ca. 20 kg.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Denk dat de top twee tot drie subs nodig heeft om volledig benut te worden.
Wil natuurlijk niet zeggen dat het met 1 subje eronder niet zou gaan.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dan heb je met deze toppen erop een heel mooi setje.
Wat voor versterkers en processor heb je?De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Die Xilica is een fijne processor, een wilde verzameling aan versterkers betekent meestal ook veel klankverschillen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dat kon nog wel eens een heel mooi kastje gaan worden !
Je hebt op de vorige pagina al min of meer verteld welke drivers er in gaan komen , ik "gok" het volgende lijstje:
De 12HP1060 samen met de HF107 plus LTH102 hoorn , beetje googelen op prijzen kom ik dan rond de 320 voor de 12" , 120 voor de 1" en 50 euro voor de hoorn....
Samen goed voor 490 euro per kastje en dan nog hout en andere hardware, totaal voor twee stuks 1200 euro??
Ik denk dat het voor sommige faitaal is voor hun vakantie geldEen feest is pas een feest als de politie is geweest.....Comment
-
Bijna goed, het is de 12HP1060 in combinatie met de HF10AT hoogdriver achter de STH100 hoorn.
Denk dat het hele setje uiteindelijk nog wel iets goedkoper kan.
De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Dat kon nog wel eens een heel mooi kastje gaan worden !
Je hebt op de vorige pagina al min of meer verteld welke drivers er in gaan komen , ik "gok" het volgende lijstje:
De 12HP1060 samen met de HF107 plus LTH102 hoorn , beetje googelen op prijzen kom ik dan rond de 320 voor de 12" , 120 voor de 1" en 50 euro voor de hoorn....
Samen goed voor 490 euro per kastje en dan nog hout en andere hardware, totaal voor twee stuks 1200 euro??
Ik denk dat het voor sommige faitaal is voor hun vakantie geld
@MusicXtra: Ziet er goed uit. Ik ben zeer benieuwd!Stage-support.com licht- en geluidstechniekComment
-
Comment
-
Ik maak mijn ontwerpen met Shark, is een 3D CAD programma.
Van meet af aan is de insteek een kwalitatief hoogwaardige top te bouwen en geen low-budget ontwerp.
Wil je goedkoop dan kun je beter gewoon dit kopen.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
Comment