Hier denken sommige mensen dat je elk weekend een keurig bandje staat te schuiven. Ik heb zelf 2 weken terug nog 6 punk bands staan schuiven. Ik heb zelf vor deze klus mijn oude monitors weer opgeknapt om precies dezelfde reden als de topic starter. Mensen staan op de monitors, worden weg geschoven door het publiek, dr gaat eens een biertje over heen. mijn knapste mics gebruik ik ook nooit. liever een sm 58 met een gedeukte kop dan een bijna nieuwe beta ook al is ie beter. Maar alsnog heb ik geen idee waarom een monitor een speciaal ontwerp nodig heeft. als je zelf wat bouwt kan je een dikkere gril nemen en wat zwaarder hout. Ik zelf heb op mijn oude monitors eerst speaker schuim en de grill over het schuim heen. zodat het schuim niet stuk gaat omdat ze op de grill staan. Verder zou ik het niet weten! succes jens
Wie heeft een mooi monitorontwerp 15" waar zangers ook op kunnen staan?
Collapse
X
-
ik zou persoonlijk ook kiezen voor een "jasje" om mijn bestaande monitors heen.
eentje met stabiele voetjes, en antislip stukje. Een voldoende schuine bovenkant voorkomt dat er biertjes op neergeZet kunnen worden.
Mooi verlicht logo aan de voorkant en je bent de koning voor een prikkie.
overigens puur een antislip plank met twee beugels als een soort "spoiler" op bestaande monitors klemmen lijkt me het meest praktisch in het meenemen.
Twee snapsluitingen per kant en iedereen is tevreden zonder al te veel sjouwen.lekker belangrijk!Comment

Comment