recone rcf l15 554-k

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • staf
    • Nov 2007
    • 53

recone rcf l15 554-k

ik ben bezig met het reconen van 4 rcf l15 554-k woofers nu heb ik er een waar de spreekspoel in vast zit .
    nu is de vraag wat is de bste manier om dit er uit te krijgen is men eerste recone project en wil het niet direct om zeep helpen .
  • staf
    • Nov 2007
    • 53

oke spreekspoel is er uiteindelijk toch uitgekomen met behulp van een inox latje .
    als er nog mensen zijn die mij advies overr recone kan geven is deze meer dan welkom .

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by staf
      als er nog mensen zijn die mij advies overr recone kan geven is deze meer dan welkom .
      En nu verwacht je een complete handleiding over hoe een recone te doen?
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• teunos
        • Feb 2008
        • 352

dit is alles wat je nodig hebt, hele goede uitleg. Spendeer wel even genoeg tijd om al het vuil uit de magneet te halen, dit loont zeer zeker de moeite! gewoon een stukje dun en stevig plastic met wat schilderstape erom doet echt wonderen, en ga niet met een luchtdrukspuit aan de gang want dan blaas je het vuil alleen maar dieper in de speaker.
        ''diamonds are forever''

Comment

• staf
          • Nov 2007
          • 53

Originally posted by MusicXtra
          En nu verwacht je een complete handleiding over hoe een recone te doen?
          nee niet echt gwn tips van daar moet je op letten of ik vind dit een handige manier om het te doen ik heb op dit vlak 0.0 ervaring maar de mense die ik ken die reconen zitten bijna aan hun pensioen en blijkbaar is hier geen jonge generatie die dit nog doet of wil doen vandaar

Comment

• staf
            • Nov 2007
            • 53

oke bedankt filmpje heb ik ondertussen al een paar keer bekeken heb ondertussen al het vuil al verwijdert behalve de magneet doe ik als ik de recone kits heb anders komt er terug vuil in

Comment

• staf
              • Nov 2007
              • 53

eentje is ondertussen gereconed bedankt voor de informatie

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Gaat best snel, als je zo doorgaat zijn ze alle 4 nog voor 2014 klaar.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• staf
                  • Nov 2007
                  • 53

even nog wat meer info gezocht en nog eens 2 maanden kunnen wachten op een recone kit achja heb tijd

Comment

Working...